Scott Yecora mtb

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 135.000 Ft

HASONLÓ mtb TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Matus Isti avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Lentebb bővebben kifejtem, mindenből jó, azóta a gumikat és a telót szerettem meg.
Hátrány
Egy van, a váltó elpiszkolódásának könnyűsége, ami nem jön jól egy vizesebb 80km-es túra közepén.
Tapasztalat

Azóta tapasztalatok:

A gumi, kerekek csodálatosak, mythosxc slick van fent, ausztriában volt olyan emelkedő, ahol jóval drágább michelin versenygumikat is alázott, amiben persze egy jóadag szerencse is volt. A felniben nincs nyolcas, a fekete színével pedig jól mutat.

A váltás nem teljesen jó, valami gubanc van vele... , pedig deore-al szerelték. Az nagy baj, hogy egy túra alatt pillanatok alatt elpiszkolódhat, onnantól rengeteget romlik, és aztán már csak a slaggal lehet rendesen kitisztítani.

A váz nem rossz, bár nem is kiugróan jó. Szépnek nagyon szép, viszonylag könnyű, de pl. egy merida matts striker váza nem tudom miért, de sokkal jobban megfogott. Viszonylag merev, nem csavarodik, a tömegközéppontja sincs rossz helyen, mindenből olyan "jó", de semmiből sem kiváló.

A telót azóta nagyon megszerettem, az én igényeimet bőségesen kiszolgálja, amire igazából kell, hogy a rázós szakaszokon lehetővé tegye a nagyobb sebességet, azt nyújtja. Szimering benne nem az eredeti, így nem kell belőle kiönteni a vizet eső után... .

A fékezést most is szeretem, bár van mit állítani rajta. 

Az előző hozzászólás óta inkább megszerettem, mint fordítva, olyan mindenből egyenletesen négyes, az árához képest pedig ötös.

6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Matus Isti avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
merev és szép váz, jó hajtáslánc, korrekt váltás, jó fék (nekem deore szett van a cajgon)
Hátrány
én suntour xcp75-össel kaptam, ez a teló idõvel vagy tuningolandó, vagy cserélendõ, bár ezzel is elég jól használható
Tapasztalat
Váz, villa:
mint írtam eléggé merev, nem vettem még észre hogy csavarodna, geometriája pedig a legtöbb cc gépre jellemzõ geometria; súlya az közepes; mászni jó vele (picit emelgeti az orrát ha nagyon meredeken megy az ember), lejtõzésnél is elég jól kezelhetõ; fordulékonyság tekintetében közepes, ezen a felhasználási területen nem is lenne rá szükség, ellenben a meredek lejtõkön kell a plusz stabilitás; a tömegközéppontot még nem érzem, de nincs kirívóan magasan, az biztos
a teló - még nagyon nem tudom, ereszkedéskor nem emlékszem olyanra, hogy szidtam volna, de amikor magamnak méregetem akkor nem gyõz meg; az mindenképpen baj hogy nem mozogja ki a rugóutat;
Hajtáslánc:
már használt ugyan, de nekem megfelel; a deore név azért nem rossz név, bár mászáskor egy kicsit lehetne gyorsabb is a váltása; ellenben magasabb fordulaton sokszor nem is érzem hogy vált
Fékek:
kedvenceim, deore V-fékek, fékkarok, kimondottan jól adagolhatók, nem harapós a karakterisztikájuk (persze fognak nagyon, ha megrántom), de ehhez a felhasználási körhöz nem is az a jó; magasabb sebesség esetén picit puhábbak, de nem zavaró mértékben
Nyereg, kormány, ...:
nekem már nem a gyári van fönt, ezek kényelmesek, nem lesz gondom velük a (reményeim szerint) többnapos tereptúrák során sem
Felni, gumi:
Rigidia zac 2000 felni van fent, állítólag erre a felhasználási körre ideális; a gumi sajna kopottabb (valami félterep), bár még használható, csak olyan 30° (saccra!!) körül emlékszem, hogy kipörögtek volna 
Erre ajánlom
olyanoknak, akik többet szeretnének terepen eddzeni, természetesen cc-re, akár hosszabb távon is; ugribugrira én sajnálnám
Ennyiért vettem
80000 - felújítva
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Scott logó

Scott márka bemutatás

A svéd Scott Sports cég kerékpárok, téli felszerelések, motoros cuccok és sportruházat gyártásával foglalkozik. 1958-ban az idahói mérnök és síelő Ed Scott kifejleszt egy alumínium síbotot, mely magasan veri az akkori bambusz és acél botokat. A sikeren felbuzdulva a cég sporteszközök gyártásába kezd. A vállat 1978-ban Svédországba helyezi a központját.

Az első mtb-t 1986-ban mutatja be, de a legfontosabb találmány 1989-es aerodinamikus kormány, mellyel Greg LeMond rögtön meg is nyerte a Tour de France-t. Manapság ez a kormány szinte kötelező tartozék az időfutam és triatlon versenyeken.

Az első Scott teleszkópos villa, az Unishock 1991-ben érkezik, egy évvel később követi az első összteleszkópos kerékpár. 2002-ben Patrice Halgand remekelt Scott bringával a Touron. Manapság a cég a Team Columbia-High Road csapat szponzora.

A cég 2008-ban ünnepli 50 éves fennállását. A mottó még mindig ugyan az: „Innováció- Technológia- Design”.

A Scottnak több súlyrekorder kerékpárvázat köszönhetünk, többek közt a 2007-es 790 grammos Addict országúti, és 2011-ben bemutatott 899 grammos Scale mtb vázat, mellyel Nino Schurter világbajnokságot nyert. Ez évtől a Bosch-al karöltve elektromos kerékpárokat is gyárt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Scott Yecora termékkel kapcsolatban: