Azóta tapasztalatok:
A gumi, kerekek csodálatosak, mythosxc slick van fent, ausztriában volt olyan emelkedő, ahol jóval drágább michelin versenygumikat is alázott, amiben persze egy jóadag szerencse is volt. A felniben nincs nyolcas, a fekete színével pedig jól mutat.
A váltás nem teljesen jó, valami gubanc van vele... , pedig deore-al szerelték. Az nagy baj, hogy egy túra alatt pillanatok alatt elpiszkolódhat, onnantól rengeteget romlik, és aztán már csak a slaggal lehet rendesen kitisztítani.
A váz nem rossz, bár nem is kiugróan jó. Szépnek nagyon szép, viszonylag könnyű, de pl. egy merida matts striker váza nem tudom miért, de sokkal jobban megfogott. Viszonylag merev, nem csavarodik, a tömegközéppontja sincs rossz helyen, mindenből olyan "jó", de semmiből sem kiváló.
A telót azóta nagyon megszerettem, az én igényeimet bőségesen kiszolgálja, amire igazából kell, hogy a rázós szakaszokon lehetővé tegye a nagyobb sebességet, azt nyújtja. Szimering benne nem az eredeti, így nem kell belőle kiönteni a vizet eső után... .
A fékezést most is szeretem, bár van mit állítani rajta.
Az előző hozzászólás óta inkább megszerettem, mint fordítva, olyan mindenből egyenletesen négyes, az árához képest pedig ötös.