- könnyű aluváz (22.5"-13.5 kg!)
- annak ellenére,hogy V-fékes,jól beállítható és kiváló fékhatás (Promax)
- gyárilag szerelt váltók (Tourney,Acera) és a racsni (Sram),egész jól bírták! kb.2000km.
- patentszemes lánc (Sram)
- állítható telónak (RST capa t5) csúfolt valami,szinte semmi mozgása sincs
- "gyári" műanyag pedál
- a lejtmenetben felmelegedő fékbetétek alig fognak
- gyári Wheeler ülés (kb.30-40 km-1-1.5 óra után borzalmas)
- láncnyúlás és csere (1000 km után)
Nekem nagyon bejött a bringa,ez volt az első "komolyabb" montim.192-es magassághoz 22.5"-os méretet használtam.Talán a 22"-os lett volna a megfelelő méret,de abban nem volt.Állítható magasságú stucnival megoldottam a kicsit hosszabb váz problémát,így már kényelmes lett.Összességében,kb 2800 km-t mentem vele a 95 kilómmal,főleg aszfalton (sima külsővel) de néha erdei utakon is és sosem hagyott cserben,de természetesen karban kellett tartani.2000 km után cseréltem Alivio szettre (lánc,első-hátsó váltó,racsni,hajtómű) és a monoblokk is cserére szorult.Alu mtb pedálra cseréltem a gyári gyenge műanyagot.A teló,szót sem érdemel,legalábbis nekem nem nagyon dolgozott.
Mindennapos használatra vagy hosszabb-rövdebb hétvégi túrákra,aszfaltra-erdőbe.Semmiképp sem durvulásra!
Ezért a pénzért,szerintem nagyon megérte!