- masszív váz
- hátsó váltó
- masszív gyári felnik
- teleszkóp kuka
- műanyag pedál kuka
- hátsó tengely kuka
2010-ben vettem, azóta is ezzel járok munkába Budapesten, napi 20+ kilométert!
A váz túlélt 2 ütközést, 3 borulást!
A nyerget és a pedált alapból cserélni kell (mint majdnem minden új kerékpárnál), utána meglepően jól teljesít aszfalton, földúton, míg lapos...aztán az emelkedőn jön a zsírégetés, mert a teló elnyeli minden energiádat. Ezt szokni kell (nagy lendület, kondi).
40 fokban, -10 fokban, esőben, hóban használom idestova 8 éve és nem adnám semmi pénzért, mert munkába járni tökéletes, ennyi pénzért meg pláne.
Esőben beázik a teleszkóp és nyekereg (valószínűleg az eső bemossa a dzsuát) és eddig minden szervíz elzavart vele, hogy ők hozzá nem nyúlnak. Egy ideje nem megyek vele szervízbe, hacsak a hátsó tengely szét nem megy kb évente egyszer. Ott valami konstrukciós hiba lehet, mert nem downhillezek vele vagy ilyesmi.
8-as eddig nemigen volt benne, ami esetleg volt, azt otthon is ki lehetett szedni hamar.
A láncot és a hátsó fogaskerekeket is cserélni kellett már, mert elkoptak, de őszintén szólva évi kb 4000 km város után ez természetes.
Túrázni nekem nem kényelmes, mert kis emelkedőt is megérzek vele, Balatonkört sosem próbáltam vele.
Az évek folyamán elvesztettem elől 1 sebességet (nem lehet jobban bekalibrálni a váltót, hogy ne sikáljon), de mivel nem mászok vele hagyet, nincs is rá szükségem (legkisebb fogaskerék).
- munkába járás
- templom-kocsma ingajárat