Bicikliút 2001 nem bringás termék

73 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.2]
  • Modellév: 2001

HASONLÓ nem bringás termék TERMÉKEK



16-30 (73 vélemény)
Rendezés

Bali avatar
Bali
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
szép sima és nincsenek autósok, rendesen lehet haladni (átlag 30-40km/h)
Hátrány
sok böszme bringás,futók akik az út közepén szambáznak
Tapasztalat
itt veszprémbe kevésvan belőle de azok jók. én szeretem mert gyorsabban leérek a balcsira mint a busz xD meg itt redndesen karbantarják :)
Erre ajánlom
haladásra
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

én avatar
én
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
az h. lehet pofázni a gyalogosoknak, nem kell fizetni érte....legalábbis most
Hátrány
utálom amikor babakocsival hárman blokádot alkotnak az út közepén én ilyenkor megállok a kocsitól kb. tíz centire és azt többet nem látom az úton.A robogósok is fel bírnak idegesíteni...mennek 30al és akkor ők a kemények egyet leszorítottam és megűzött:D az öregek ott sétáltatjál egymást meg a kutyájukat és ilyenkor nolly-ba odarakom a kutya elé a hátsó kereket
Tapasztalat
már leírtam
Erre ajánlom
bicajosoknak lett építve...de egy elbaszott nagy szar lett belőle
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rotwild avatar
Rotwild
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, versenyzőként
Előny
Ami nincs az ugyebár nem tud elromlani! Már egy csomó pénzt megspóroltak rajta.
Hátrány
GPS kell, hogy rátalálj. Ahol véletlenül fellelhető néhány méter, ott is legalább Freeride bringa kell hogy ki tudja mozogni a hibákat, no meg a gyalogosokat.
Tapasztalat
A járdához hasonlóan ezt is a gyalogosok használják.A fehér hollóhoz hasonlítva, épp oly ritka. Nem tudom mennyi időnek kell még eltelni ahhoz, hogy az "okos" emberek belássák, mennyivel biztonságosabb lenne mindenkire nézve , ha több lenne belőle!
Erre ajánlom
Alacsony vérnyomásra.
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Köbli Krisztián avatar
Köbli Krisztián
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Inkább a gyalogosokkal pofázok mint az autosokkal akiknek ha csökkentenénk az iq-jukat már növények lennének...
Hátrány
Az hogy ezek nem kerékpárutak hanem járda egy sárga csikkal... De az elvtársak ezt épitett kerékpárútnak számoljál el.
Tapasztalat
Nem azóta tartozunk európához amiota EU tagok lettünk, hanem több mint 1000éve, de közlekedési morálban inkább balkáni szinvonalat nyulytunk!
Erre ajánlom
aki nem siet, és 5km/h-val halad. Na annak. A szlalompálya és a Tomb rider pálya ehez képest ipari tanuló...
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biker avatar
biker
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép a színe, bepofázhatsz a gyalogosoknak ha ott mászkálnak és még 1 nagyon fontos előny INGYEN VAN!! abár a szar az legyen is ingyen
Hátrány
kevés van belőllük nem úgy szaporodik mint a medúza és keskeny a rohad gyalogos ott sétál rajta és ha belemegek vagy ha dh után 3 kiló sár van a biken és ráfröcsög akkor is pofázik az autósok rajta álnak (ha meghúzom a fényezés akkor meg letépi a fejem és áttolja rajta a szaros kocsiját a szupernagyik kiszedik belőlle a köveket hogy sziklakertet meg járdaszegéjt csináljanak belőlle és a csövesek meg azért hogy házat építsenek belőlle
Tapasztalat
menny az úton vagy a kutyaszaros fűben
Erre ajánlom
útépítőknek tanulmányozni
Szerinted hasznos?

ricsi avatar
ricsi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
max annnyi hogy nehezebben ütnek el mint úton
Hátrány
állandóan kocsik parkolnak rajta és szar
Tapasztalat
nem értem mi a fasznak kószálnak a bicikliúton gyalogosok és mi a gecnek sétáltatják a kutyákat az út közepén amikor majd fejre állok az idióta kutapórázban. de a legszarabb a vonalvezetése a kanyrok 90°-sak tehát a max sbesség ilyen helyen 10 km/h.a kedvenc:duna parton 5km/h a max sebesség gyorsabb vok gyalog,kedvenc a kérés a nyanyáktól "Csengő?" vazze nehéz ha nincs amugy fölösleges,mert terepen meg csengetni mint állat az ára meg nevetéges 1km~10millo :(
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

_Stefan20_ avatar
_Stefan20_
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
hát nem sok van, főleg Magyarországon
Hátrány
Mindenki a bicajúton kószál, így nem az igazi, a kedvencem, mikor tele van szabdalva utakkal és hiába van kirakva az autósoknak az elsöbbségadás kötelező tábla, mégis simán ráhajtanak, na ez olyan 30 kmh-s tempónál kicsit gáz és életveszéljen. Éljen a Magyar közlekedési morál.
Tapasztalat
Külföldön is volt szerencsém kipróbálni, hát annak ég és föld a külömbsége...
Erre ajánlom
Hát aki fél kimenni az autósok közé az útra, ahol kicsit normálisabb az aszfalt...
Szerinted hasznos?

nscatto avatar
nscatto
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
van ilyen????
Hátrány
szar minőség, érthetetlen vonalvezetés, drága, köcsög gyalogosok, fasszopó autósok, kedves buzik, akik csak a közepéből szednek ki pár kockát a kerti virágágyás szegélyezéséhez
Tapasztalat
A gyalogos-kutyás-vénszaros téma mások által leírva, de van kolléga is, íme: budai bringaúton egy gyökér aki balkézben barátnővel, oldalra NYÚJTOTT jobbkézben bringával 2 métert elfoglalva sétált. Mikor megkérdeztem, hogy ezt miért teszi, ha ő is bringás, akkor elküldött a picsába. De leszálltam és a szavába vágtam, mire hanyattesett, így remélhetőleg ilyet nem tesz többet.
Erre ajánlom
demszkynek, hogy ássa alá magát, mert fölmarkolt sokmilliót pl. az Andrássy úti bringaút építéséért. km-enként 100 milióba kerül - állítólag - a bringaút, ezt gabi megoldotta 2500 méter hosszan 6 liter sárga festékkel, amiből csík készült az autóút szélére, és elnevezte bringaútnak. Ja, és dupla lét kaszált, mert ugye oda-vissza festették fel... A legrövidebb bringaú amúgy 110 méter, a 6-os út és a Campona között van egy oldalon felfestve, csak az érdekelne, mennyibe került, amíg "megépült"
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Menzi avatar
Menzi
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát én itt debrecenben tekerek rajtuk, főleg egyen barátnőm fele, és meg kell hagyni jó, csak néha a kereszteződéseknől a padka nincs síkba az úttal, ami 40km/h nál nem túl előnyős, főleg segg szempontjából :)
Hátrány
Richtig ott kell mindenkinek vánszorognia rajta... nagyon kevés van még mindig belőlük.
Tapasztalat
Egyszer megyek megyek, hát velem szemben jön 4 mókás fiatal kölök (20-22 évesek,1 lány is volt..), este volt rajtam annyi világítás, hogy még a holdról is lehet engem látni, jönnek vlem szembe, de az istennek sem bírtak arrább kucorodni, mivel nem akartam lemászni a szembejövő forgalomra és valamelyik kórházban ébredezni, ezért nagynehezen befaroltam eléjük, mire elkezdtek motyogni, mondtam nekik, hogy legközelebb meglátlak benneteket rezzenéstelen arcal fogom az arcotokba húzni az első kerekemet, aztán továbbmentem. De ha kisgyereke látok, akkor még ha hely is van lassítok,nehogy a picuri elémbotorkáljon, rájuk vigyázzatok tényleg !!! Amúgy adjatok nekik !!! :)
Erre ajánlom
Annak ajánlom aki nem állja el az utam:)
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

????? avatar
?????
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó mert aszfaltos és jó helyekre van csinálva!
Hátrány
Szar keskeny!
Tapasztalat
Jobb mint az országúton tekerni!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ENER_G avatar
ENER_G
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Jól lehet rajta haladni...nem rázza xarrá a picsád mint a föld utak,bár a bicóúton is van 1-2 olyan szakasz
Hátrány
ha a sok fasz kretén elállja az utat! meg ha nem vágják mellette a gazt, mert itt nálunk van olyan szakasz ahol belóg a 4méteres csalán az útra...no comment
Tapasztalat
Nem értem az embereket, baszki 3 méterre van a járda a bicóúttól és nekik ott kel menni és nem egymás mögött hanem egymás mellett 6-an !!! még ők se férnek el ! jah meg amikor 3babakocsit tolnak 1más mellett, és ha khm-özöl vagy csengetsz netalántán akkor még ők szólnak be h mit képzelsz! Ott rúgnám szájon mindegyikek. és üzenem nekik : Fuck yourself !
Erre ajánlom
mindenkinek aki gyorsan és egyszerűen akar A-ból B-be jutni
Szerinted hasznos?

4TUN3 avatar
4TUN3
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Már írtam korábban...
Hátrány
Erröl is, de hozzátenném a birka gyalogosokat, akik, ha mégakkora járda is van a túloldalon, csakazértis a bicikliúton lödörögnek. Talán, mert szépen fel van festve???
Tapasztalat
...Hát elállják az utat teljes szélességében, vazze! Nekem meg muszáj lemennem a dzsindzsába, aztán akkorát perecelek a padkán, hogy megbomlik körülöttem a tér-idö kontinuum! És még a majomnak áll feljebb, hogy 'mér nem csengecc, öreg?' Azon egyszerü oknál fogva, mert nincs csengö a bicajomon - kint terepen, ahol leginkább használom, nem kell, különben is állandóan csilingelne a rázkódástól. De azét valahogy haza is kell jutnom a város bizonyos, kerékpárúttal ellátott részein keresztül, ahol elvileg nekünk van elsöbbségünk. Már bánom, hogy nem rúgtam orrba, az SPD patent biztosan kihajtotta volna a fikát belöle.
Erre ajánlom
Bicikliseknek, gyakorlott görkorisoknak.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pappi avatar
pappi
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát nem basztatnak a kocsisok.
Hátrány
Nagyon kevés van főleg itt pécsen csak olyan amelyiken mehetnek gyalogosok is.
Tapasztalat
Szal sztem egy nem rossz 5let de akkor kamatoztassák már!
Erre ajánlom
annak akii nem szeret autózni
Szerinted hasznos?

Omlás avatar
Omlás
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
Van,de olyan kevés, hogy még nem találtam meg:(
Hátrány
Kevés és lassan szaporodik
Tapasztalat
akkor jó, ha az autoút bedugult és lehet röhgni, h ott főnek a napon és a mérgükben....ÉS OTT NINCS AHOL ÉSSZERŰ LENNE!!!
Erre ajánlom
gyalogosleórdításra és a KRESZben kapott néhány előnyünk erőszakos megszerzésére
Szerinted hasznos?

Sutam avatar
Sutam
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Ha nem volna Soltvadkert és Kiskőrös közt, akkor nem járhatnék biciklivel suliba, továbbá ez a bicikliutak ideállja (bizony ám!), vezet valahonnan valahová (igaz, csak 10-15km, de az forgalmas út mellett), aránylag jó aszfaltminőség, kevés gyalogos (bár erre majd lesz egy sztorim), lehet rajta haladni.
Hátrány
De a motorosok nem 20-al mennek (mint ahogy kellene, néha emiatt van halálfélelmem, és nekik hiába kapálózom, semmi hatás), nincs felezősáv, így senki sem tartja be a jobbkéz szabályt (én sem, való igaz), mindig szólnom kell, ha valakit előzni akarok. Néha van üvegszilánk, amit ha én nem takarítok fel, akkor senki sem, télen szinte használhatatlan (néha mountainnal is halálfélelmem volt a jégbordák közt), más bicikliutakon szutyok útminőség (nem is szoktam másutt használni, csak itthon). Könnyen lehet autókat elcsapni, nemigen szeretik tiszteletbentartani a bicikliút törvényeit.
Tapasztalat
Szóval a sztori, Soltvadkerten a városhatárnál egy autószalon előtt több gyalogos is állt (igaz nem sok, de azért lett volna odébb is hely), közelükbe érek, lassítok, ekkor egy nő kivételével mindenki levonul, őt meg asszem figyelmeztették, mire elkezd velem vitázni, hogy itt a biciklisnek le kell szálni, ha gyalogos közelébe ér. Erre ment fel a pumpa és mutogattam hevesen a bicóutat jelző táblát, meghogy itt én vagyok az úr, nem ő, ..., majd elgurultam. Ha még néha baktatnak az úton, nem zavar (a két város közt nincs járda), de ha az "én tulajdonomat" ki akarják sajátítani, az már nem szép.
Erre ajánlom
bicósoknak, kivéve az outisokat, Ők inkább menjenek a főúton, csak indokolt esetben térjenek át a bicóútra (defektveszély, meg egyebek).
Szerinted hasznos?

16-30 (73 vélemény)
Rendezés