Kerékpár utánfutó nem bringás termék

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.07.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ nem bringás termék TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

tatabike avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Saját építésű, alu-ötvözet monoporter.

Könnyű súlyra is, (6kg menetkész), és könnyű húzni is.

Egykerekű, tehát te tartod az egyensúlyát a kerékpáron keresztül.

Sárgaréz forgáspontok, egyszerű felépítés, aluváz (6061-T6) és alu rakodófelület, nem korrodál.

Semmilyen extra alkatrész nincs benne, a kiskereskedelemben kapható anyagokból és szerszámokkal készült, tehát könnyen javítható, ha valami gond lenne.

16 collos, egyszerű kerék, defektgátló folyadék a belsőben.

Anyagárban kb. 12ezer volt.

 

Hátrány

Elég munkaigényes volt az elkészítése, mivel egyedi darab.

Ha fel van akasztva a bringára, szűk helyen kicsit körülményes vele a mozgás (gyalogosan).

Tapasztalat

Nagyobb terjedelmű, de viszonylag könnyű dolgokat jó vele vinni, pl. számítógép-házat, simán hazacincálható vele 2 karton ásványvíz is akár, de húztam már vele fel a Pilisbe egy 25 kilós medencevíz-forgató villanymotort is. A futó bírna többet is, akár én is ráállhatok (75kg), meg se kottyan neki.

A gyári illetve kisszériás hasonló monokat azért nem választottam, mert egyrészt nehezek, mindegyik acél, másrészt drágák, meg nem olyan méretűek/alakúak, mint amit én szerettem volna.

Erre ajánlom

Túrázni, akár hosszabb útra is, bevásárolni, nehezebb dolgokat kisebb távokra elvinni. 

Ennyiért vettem
12000
Mért tömeg
6100 g
Csatolt képek
Kerékpár utánfutó  2012 nem bringás termék
Kerékpár utánfutó  2012 nem bringás termék
Kerékpár utánfutó  2012 nem bringás termék
27 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geri96 avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem egy egykerekű változat van, ami azért jó, mert lehet vele dönteni a kanyarban. Sokkal kényelmesebb rajta cipelni a málhát, mint ha a csomagtartón lenne 50 kiló. Sok cuccot tudsz rá pakolni, gyakorlatilag minden ráfér egy kéthetes túrához ( sátorral, kajával együtt! )  Mindenki utána fordul:D egy élmény vele menni.

Hátrány

Nehéz húzni:D Ha nehéz, márpedig az a sok cucc miatt, akkor nagyon megterheli a kezedet, csuklódat. Ha a bicóhoz való rögzítési pont a tengelynél hátrébb helyezkedik el mint nekem, akkor a kanyarokban vigyázni kell vele, mivel az első kerék gyakorlatilag tehermentesül. Hegyről le 70 km/h volt vele a rekordom.  A kezet pihentetni kell menet közben, ezt általában elengedett kormányt jelent a hegyről lefelé.

Tapasztalat

Az előttem írtakkal nem minden esetban értek egyet. Nekem a fékezéssel nem volt problémám, ugyanis sokkal nagyob a terhelés a hátsó keréken, ezért nehezebben blokkol. Úgyhogy lehet tépni neki rendesen:D  Meg kell tanulni vezetni, ha elsőre próbálod irányítani, nem hiszem hogy menni fog. A Teszkó parkoló tökéletesen alkalmas a gyakorlásra. Fokozatos terhelés, és a végén 30km/h-nál félkézzel fogsz szlalomozni 50 kilóval mögötted:D

Erre ajánlom

Hosszú  túrákra, vagy akár nagybevásárlásra is:D

Ennyiért vettem
Home made, kb 10-e ből kijött.
45 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marton Csaba avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hat eggy van neki anyi csomag ra fer mint 3 bringa csomagtartora oldaltaskakal egyutt. Mert a meretei 75cm szeles es 150cm hosszu tehat ki lehetne irni hatra hogy [Long Rider] bicajostol kozel 3 meter. az anyagog amiket hasznaltam azok nem karbon meg titan es meg alu sem hanem sima acel azaz zartszelveny (negyszogu cso). A rakter az ket muanyag kenyeres lada amelyik egyenkent 60x40 meretuek. Ket kereket kapott pont mind egy auto utanfuto .Na most ami tenyleg klasz hogy csak 7 cm magass az alvaz a foldtol es a kerekek meg BMX-tol vanak es a kerekek tengelye 25centire vanak ugy hogy nagyon stabil a kanyarban inkab ki csucsik oldalra mint hogy fell dolne.

A teljes tura felszereles amibenn vanak a kovetkezok : egy nagy taska ruha ami el foglalja mannem az egyik ladat, 3 szemeles iglu sator ,kicsi fejsze egy taska kaja 3-4 napra 2 szemelyre, szerszamok meg belsok ,5 literes ust labakkal , egy radio cd kazetofon a tetejere:),es az egesz le teritve egy nagy nylon foliaval ha veletlenul esni kezd . na meg a vegebe egy "aszlo" azaz ( a banda zaszlonk). Az egesz csomag 45-50 kilo koruli .

Az alacsony alvaz miatt komoly sebesegre kepes ereszkedeskor , mentem vele 58,5 km/h-as sebeseggel is es a kanyarba siman 30km/h-val lehet tepni.

Egyenes uton az atlag sebeseg amivel lehet nyugottan hajtani az 23-25 km/h de mentem vele 30 km/h is kb 2 oran keresztul de akkor nyomni kell a szemit

Hátrány

Na most van egy kis bibi ezzel a "szekerrel mert van egy nagy hatranya nagyon lassu hegyen felfele . masztam meg en 20km-es hegyeket amolyan teknos cselell lassan de egyfolytaba es fel is ertem 3,5 ora alatt, a sebbeseg az 8-12km/h a meredektol fugoen . Nem igaz ra lehet lepni es lehet menni gyorsabban is de 2-3 km-en belul a tudodet ki dobot a csikra

Tapasztalat
Meg a masik kellemes dolog mar akinek az hogy nem ugy kell kezelni mind egy verseny autot mert konyen a sancba dob ,hanem amolyan tehergepkocsi stilusba koran fekezni nagy ivekbe kanyarodni meg ha sokan vagytok turazni mindenkinek kijelenteni hogy ha egyszer elindult a csapat akor nem meg alni csak ugy hirtelen mert akor ugy meg sepred a csapatot mind a tehervonat az allo szemelyvonatot az alomasba . Ezt sajat boromon tapasztaltam ahanyan voltak anyi fele repultek a  bringak meg a csomagok
Erre ajánlom
Hat csak turarar es ugy is csak huzamosabb idore mert 2-3 napra nem erdemes akkar csinalni akkar venni egy utanfutot.
Ennyiért vettem
Sajat gyartmany
Csatolt képek
Kerékpár utánfutó  2004 nem bringás termék
39 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bali avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  1. sokat pakolhatsz bele...többet mint a csomagtartóra...
  2. babakocsiként is szuperálhat
  3. nem a bringán van az össz súly
letólhatsz vele bárkit az útról xD
Hátrány
nehéz húúznii
DRÁGA nagyon
Tapasztalat
Balaton körön voltunk vele,és 1 élmény vólt menni vele. mondjuk ezzel minden kis emelkedőt megérez az ember,sőleg ha 0 lendülettel megy neki... lehet h csak én vagyok gyenge de akkor is érdekes meg nehéz :D
Erre ajánlom
túra
Ennyiért vettem
0, kölcsönkértük :)
Csatolt képek
Kerékpár utánfutó  2007 nem bringás termék
49 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés