Harapgya az utat...de még inkább a jeget. Egyszerűen nem lehet vele megcsúszni. Tökéletes irányíthatóság befagyott vízfelületeken. Aki még nem probálkozott ilyennel, annak ajánlom, hogy alakítsa át egyik megkopott régi külsőjét. Nagy élményben lesz részetek munkátok gyümölcseként!
Igazából nem is tudom miért írok ebbe a mezőbe, mert akkora élmény menni vele, hogy azt körbeírni sem lehet.
Ennek ellenére vannak hibáji. Pl.: maga az elkészítése...én két este alatt dobtam össze egyet. De az éjszakázás volt inkább. Hátra teljesen fölösleges szögesgumit rakni, véleményem szerint. Ha valaki otthon a sufniban képes ezzel szarakodni, az egy állat, az meg miért akarna télen olyan gumikkal menni, amikkel még a fára is fel tud mászni!? Tehát előre bőven elég a szöges, ha van hátul egy ballonos gumid, amin van még a futófelületből, kicsit leengeded és kész az "icebike". A szögek nekem kétszer vágták el a kezem, amikor "jegesítettem" a bringát. Szóval kétség nélkül balesetveszélyes. Ezzel elkapsz valakit, arról leszeded a gatyát...
Én egy 2.1-es gumit nyomattam tele facsavarokkal, amiket előzőleg méretre vágtam. Szöggel lyukasztottam át a külsőt és abba csavartam bele a csavarokat, majd egy szétvágott belsőt ragasztottam a belső felületre, hogy lehetőleg ne kapjak defektet, és ez a helyükön is tartja csavarokat.
Egy befagyott tavon szoktam bringázni vele nagy hidegekben. Ilyenkor én vagyok az egyedüli, aki bringával állatkodik a korisok közt. Elől szöges hátul az elöbbiekben említett külső és olyanokat fogsz csinálni, amit nem gondoltál volna. Mad max körök, drift 20-30-as tempóval, szóval hihetetlen, ajánlom mindenkinek!
Állatkodni, csak és kizárólag jégre. Máshol nincs igazán értelme...hóban nem igazán segít ki, ahhoz inkább egy ballonos dúrva mintás gumi kell. Aszfalton tönkreteszed művedet, földesúton meg összeszed mindent, és a pofádba vágja.