Bontrager Evoke R nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.03.)
  • Listaár: 11.990 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Jó alapanyagokból rakták össze,
-kényelmes,
-jól tompít,
-aránylag elég a nyeregsín,
-kellően puha, ahol kell,
-nem issza be a vizet,
-több szín variációban kapható (pl. fekete alapon piros, kék, zöld, narancs, fehér csíkok, de van fehér alapon fekete csíkokkal vagy csupa fekete...),
-több típusa van (Evoke1, Evoke1,5, Evoke2, EvokeR, EvokeRL) több árkategória és felhasználási területre, ami észrevehető a kialakításában és az anyag felhasználásában...

Hátrány

-Drága (illetve kinek mennyi a drága),
-talán a középen kivágottak jobban szellőznek...

Tapasztalat

Magasabb szintű, drágább Trek bringákra teszik ezeket a nyergeket, kíváncsi voltam milyen. Jó alapanyagokból készítették, figyeltek a letámasztásra; erősebb anyagot tettek a szélesebb rész szélére. Több féle anyagból van a felső része, jól tapad bele az ember, abszolút nincs csúszkálás. Volt pár megázása (sajna nincs fedett kerékpártároló a munkahelyemen); abszolút nem szívja a vizet(!). Az alapja műanyag kompozit, elég erős és rugalmas is (ezt utána olvasás miatt tudom), tényleg jól tompít. A habszivacs elég vékony, így keményebb nyerget kapunk. Kényelmes hosszabb tekerésekkor is (bringás gatya nélkül is). A nyereg közepe puhább és gyárilag van egy süllyesztett rész, aminek hála nincs zsibbadás... A nyeregpálca cro-mo ötvözet (de a vannak titán pálcásak is), ez is hozzájárul a rázkódások tompításához, elég a hossza a jól beállíthatósághoz (de vannak hosszabb nyeregpálcával rendelkező nyergek is, ami még több pozíciót adhat). Kényelmes marad terepen is, nem hiába mtb meg cyclocross bringákra teszik a Treknél. Több típusa van az Evoke nyergeknek, ezek különböznek anyagfelhasználásukban és kialakításukban (árban is!), és több méretben is kapható, illetve van külön női és férfi evoke nyergek.
Negatívuma, hogy nem a legjobban szellőzik, ebben a középen lyukas nyergek jobbak... de nem vészesen izzadok rá. Ide sorolható talán még az ára is; fele ennyibe került a Selle MonteGrappa Liberty XXL Max, és mégis hasonlóan jó. De ha azt nézem, hogy vannak drágább nyergek, amik csak ugyanezeket tudják, akkor reális az ára szerintem...

Azóta mind 2 bringámon ilyen nyereg van, azt hiszem megtaláltam a hozzám illőt végre(!)...

Erre ajánlom

Hát nyerget nem szoktam; kinek mi... Valaki vett egy új Trek bringát, de a nyereg nem jött be neki, én megvettem tőle, és nekem meg igen...

Ennyiért vettem
9000Ft és 8500Ft
Csatolt képek
Bontrager Evoke R  2014 nyereg
oldalról
Bontrager Evoke R  2014 nyereg
felülről
Bontrager Evoke R  2014 nyereg
az újabb Evoke2 nyergem
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Crmo


 
további információk:
  • Kompozit műanyag mag
  • Műbőr felület

Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bontrager Evoke R termékkel kapcsolatban: