- jól párnázott, rezgéseket kisebb-nagyobb sikerrel nyeli
- jó kialakítású az ülőfelület
- nedvességnek jól ellenáll
- szép a csomagolás, sok okosság, meg hülyeség található rajta
- túlpárnázott bumszli orr
- túl puha párnázás
- nevetséges méretű "prosztatakímélő" kivágás
- az aljának elég igénytelen a kialakítása
- sín anyaga gagyi
- nehéz a DDK 3166 T3 EDEN
Sportos túrázáshoz ideálisnak tűnt a szélessége, és a vízszintes, nem oldalra leejtő ülőfelület miatt, ezért vettem meg. Az első 80Km-es próbaút alatt rögtön kiderült a DDK 3166 T3 EDEN minden előnye és hátránya. Először ráülve rögtön megtalálta rajta helyét a seggem, tehát a szélessége pont megfelelt, és párnázottsága is segített ebben. Sajnos ami az előnye az a hátrányai is egyben, ugyanis a vastag szivacsozása kényelmes az ülőcsontoknak, de mivel belesüppedsz amikor ráülsz, így hosszabb távon a töködet ülöd szét, ebben még a különösen bumszli orr kialakítás is segítségedre lesz. A "prosztatakímélő" lukacskánál vékonyabb a szivacsozás, de mivel a nyereg rövid, így a kényes részek pont nem oda esnek, hanem a túlszivacsozott orrhoz. Az első próbaúton egy 100mm-es kormányszár volt felszerelve, így eléggé sportos, előredőlt volt testtartásom. Gondoltam, hátha trekkinges testtartásnál kényelmesebb lesz, de még egy extra rövid(30mm-es) kormányszárral, egyenes testtartásnál is nagy nyomást gyakorolt a herémre, bár egyszer sem zsibbasztott le de hosszú távon naaagyon nyom, ezért vissza is tettem helyette a régi országúti nyergemet, amin pont olyan kemény a szivacsozás, hogy egy átlagos bringás alatt nem süpped be rögtön, csak félútig, onnan meg hatásosan csillapít, és a prosztatakímélő nyílás is megfelelő helyen van, megfelelő méretű, nem csak dísznek, meg szellőzőnek van, mint ezen a DDK Eden nyergen. A csomagolása egyébként nagyon szép, díszes. Van rajta sok ábra, meg leírás a megfelelő szélességű nyereg kiválasztásáról. Az elején pedig ennek a konkrét nyeregnek a felhasználási területét mutatja egy ábra, miszerint a városi, és túrafelhasználástól kezdve a sportos montenbájkozáson keresztül az országútizásig mindenhez jó, ami egy óriási nagy baromság, mert ilyen nyereg nem létezik. Még jó, hogy nem sorolták oda a rekumbenst, hogy még arra is jó. Én biztos, hogy nem használom többet ezt a nyerget, kb 400Km lehet benne, ELADÓ, ha valakit érdekel.
Városi szaladgálásra, munkába, iskolába járásra, ha nem több, mint napi 20Km, bár nem biztos, hogy a rövid városi zötykölődések alatt nem káros a nagy nyomás, attól, hogy nem érezzük fájdalmasnak.