DDK 3166 T3 EDEN nyereg

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2015.12.)
  • Listaár: 4.700 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




gyuladaniel94 avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • jól párnázott, rezgéseket kisebb-nagyobb sikerrel nyeli
  • jó kialakítású az ülőfelület
  • nedvességnek jól ellenáll
  • szép a csomagolás, sok okosság, meg hülyeség található rajta

 

Hátrány
  • túlpárnázott bumszli orr
  • túl puha párnázás
  • nevetséges méretű "prosztatakímélő" kivágás
  • az aljának elég igénytelen a kialakítása
  • sín anyaga gagyi
  • nehéz a DDK 3166 T3 EDEN

 

Tapasztalat

Sportos túrázáshoz ideálisnak tűnt a szélessége, és a vízszintes, nem oldalra leejtő ülőfelület miatt, ezért vettem meg. Az első 80Km-es próbaút alatt rögtön kiderült a DDK 3166 T3 EDEN minden előnye és hátránya. Először ráülve rögtön megtalálta rajta helyét a seggem, tehát a szélessége pont megfelelt, és párnázottsága is segített ebben. Sajnos ami az előnye az a hátrányai is egyben, ugyanis a vastag szivacsozása kényelmes az ülőcsontoknak, de mivel belesüppedsz amikor ráülsz, így hosszabb távon a töködet ülöd szét, ebben még a különösen bumszli orr kialakítás is segítségedre lesz. A "prosztatakímélő" lukacskánál vékonyabb a szivacsozás, de mivel a nyereg rövid, így a kényes részek pont nem oda esnek, hanem a túlszivacsozott orrhoz. Az első próbaúton egy 100mm-es kormányszár volt felszerelve, így eléggé sportos, előredőlt volt testtartásom. Gondoltam, hátha trekkinges testtartásnál kényelmesebb lesz, de még egy extra rövid(30mm-es) kormányszárral, egyenes testtartásnál is nagy nyomást gyakorolt a herémre, bár egyszer sem zsibbasztott le de hosszú távon naaagyon nyom, ezért vissza is tettem helyette a régi országúti nyergemet, amin pont olyan kemény a szivacsozás, hogy egy átlagos bringás alatt nem süpped be rögtön, csak félútig, onnan meg hatásosan csillapít, és a prosztatakímélő nyílás is megfelelő helyen van, megfelelő méretű, nem csak dísznek, meg szellőzőnek van, mint ezen a DDK Eden nyergen.  A csomagolása egyébként nagyon szép, díszes. Van rajta sok ábra, meg leírás a megfelelő szélességű nyereg kiválasztásáról. Az elején pedig ennek a konkrét nyeregnek a felhasználási területét mutatja egy ábra, miszerint a városi, és túrafelhasználástól kezdve a sportos montenbájkozáson keresztül az országútizásig mindenhez jó, ami egy óriási nagy baromság, mert ilyen nyereg nem létezik. Még jó, hogy nem sorolták oda a rekumbenst, hogy még arra is jó. Én biztos, hogy nem használom többet ezt a nyerget, kb 400Km lehet benne, ELADÓ, ha valakit érdekel.

Erre ajánlom

Városi szaladgálásra, munkába, iskolába járásra, ha nem több, mint napi 20Km, bár nem biztos, hogy a rövid városi zötykölődések alatt nem káros a nagy nyomás, attól, hogy nem érezzük fájdalmasnak.

Ennyiért vettem
3700
Csatolt képek
DDK 3166 T3 EDEN  2011 nyereg
Ez egy sz@r
DDK 3166 T3 EDEN  2011 nyereg
A nyereg alulról és az okosságok
DDK 3166 T3 EDEN  2011 nyereg
A nyereg felülről és a hülyeségek
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

155


 
hossz (mm):

276


tömeg:

360 g


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

HI-TEN


 
nem:

férfi


DDK logó

DDK márka bemutatás

A DDK Group 1970-ben alakult meg, kezdetben motorkerékpár ülések készítésével és javításával foglalkozott. A csoporthoz 3 márkanév tartozik, a DDK, a Selle BMB és Strace. A DDK nyergeit az elérhető áron kínált kiváló minőség jellemzi. A nyergek mellett táskákat, markolatokat is kínál a cég.

1982-ben száll be a cég a kerékpárnyergek piacára, 1992-re már a legnagyobb tajvani kerékpár nyereggyártók között jegyzik. 1996-ban hozzák ki az Active márkanevet, melyet a tajvani piacon használnak, és ez évben bővítik a gyár kapacitásait is.

1998-ban megnyitják második tajvani gyárukat is, 2000-ben pedig Vietnámban is beindul a gyártás. 2005-ben mindhárom gyáruk megkapja az ISO minősítést. 2006-ban Kambodzsában újabb üzem nyílik.

2012-ben a DDK Rasso 366-FS nyerge „design és innováció” díjat kap a Taipei Cycle kiállításon.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
DDK 3166 T3 EDEN nyerget teljesen fekete színben hol lehet kapni?
1 válasz
utolsó: 2013. feb.
DDK 3166 T3 EDEN vagy más nyereg alternatíva 95 kg alá?
4 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DDK 3166 T3 EDEN termékkel kapcsolatban: