Nincs semmilyen előnye!
Kényelmetlen! Egy nyeregnek ez a legnagyobb hátránya, ennél többet nem lehet írni.
Teljes mértékben kényelmetlen nyereg. Azt hittem az első pár alkalom után már jó lesz, de tévedtem.
Semmire
Nincs semmilyen előnye!
Kényelmetlen! Egy nyeregnek ez a legnagyobb hátránya, ennél többet nem lehet írni.
Teljes mértékben kényelmetlen nyereg. Azt hittem az első pár alkalom után már jó lesz, de tévedtem.
Semmire
Olcsó és kényelmes nyerget akartam a kettes és a hármas számú bicajomra. Ez a nyereg nálam mindkét kritériumnak megfelel.
FRISSÍTÉS 2017 augusztus:
Már kb két éves az első ilyen nyergem és mára igen kényelmetlenné vált. Van egy másik ugyanilyen, de fiatalabb nyergem is. Összehasonlítottam a két nyereg formáját és észrevettem hogy a régebbi kicsit laposabb lett a használat során és emiatt kevésbé puha mint az újabb. Úgyhogy a régebbit lecseréltem egy ugyanilyen újra, ami tökéletesen kényelmes.
Trekking bicajra vettem, majd egy hét használat után vettem ugyanebből egy másik bicajomra is. Egy Rolls nyerget cseréltem le erre. A Rolls, vagy más klasszikus formájú ülés után ezt szokni kell, mert ez máshol érintkezik a fenékkel. A hagyományos, középső mélyítés nélküli nyergek középen nyomnak, ez pedig a mélyítés miatt kétoldalt. Tényleg fura volt, de hamar megszoktam és nem tör egyáltalán, mert nagyon jól párnázott. Persze eleinte fészkelődtem rajta mire megtaláltam a legkényelmesebb pontot, de már automatikusan oda ülök, úgyhogy ezzel nincs gond.
FRISSÍTÉS: Már több mint 2000km-en át ültem ebben a nyeregben, két bicajon felváltva. Nagyon kényelmes még mindig. Nem bántam meg a vásárlást.
Nekem nagyon kényelmesnek bizonyult.
Jól csillapítja az úthibákat, van rajta "hús".
Nagyon tartós a felülete.
Nem szívja be a nedvességet.
Minőségéhez képest olcsó.
Csúszós a felülete, gyakran kell rajta fészkelődni.
Webshopból vettem, kipróbálás nélkül, a legolcsóbb nyerget... de bevált, még a Tisza-tó megkerülése után se fájt. Minden nap használom a melóbajárós biciklin. Nagyon tartós, már a harmadik biciklimen van, de még sehol nincs megkopva. Kicsit csúszós a felülete, de legalább egyáltalán nem issza be az esőt.
Mindenre, kivéve ilyen extrém DH FR dirt stb.
UPDATE: Több időt eltöltöttünk együtt, még mindig kényelmes, illetve a feliratok sem kopnak rajta.
- kiváló ár/érték arány
- az elején, míg megszokod picit pattanós lehet, de hamar elmúlik
- sportos külső
- vízszintezett állapotban az orra picit 'magasabb' lett szerintem a kelleténél, ezért előre kell dönteni.
A maximális kényelemhez részemről el kellett búcsúzni a teljes vízszintezéstől. Enyhén előredöntve viszont már hibátlan. Bár a beszokás alatt dobált magáról a bukkanóknál, ez viszonylag hamar elmúlt - egy két falu oda vissza és meg is van :) .
Nem nyom semmilyen ponton, ha sikerül tökéletesen magadhoz igazítanod, könnyebb lesz a tekerés a legtöbb fokozaton. Egy fenéken elmentem vele a napokban 25 km-t úgy, hogy még igazából tart az összeszokás, de semmi problémám nem volt vele.
UPDATE: Összeszokáson túl, még mindig jó vételnek bizonyult.
Figyelembe véve az árát igen ajánlott vétel.
a bolti bevásárlástól a hosszabb túrákig.
- nagyon jó ár/érték arány
- nagyon tartós
- a nedvességet nem szívja magába
- szerintem jól néz ki (a valóságban jobban, mint képen)
- egy picit mélyebb kivágás szerintem még kényelmesebbé tenné (kevésbé nyomna ott, ahol nem kell)
Nem venném a bátorságot, hogy nyerget ajánljak, mert ez az a tartozék, amiből mindenkinek más jön be, úgyhogy csak azt mondom, hogy ez a DDK nekem nagyon bevált. Ha az árát is figyelembe veszem, akkor az eddigi nyergeim között abszolút best buy. Sokat szívtam már nyergekkel, kettő is a pincében kötött ki 1-2 hét használat után, úgyhogy első körben ugyanolyat akartam venni, mint amit utoljára többé-kevésbé megelégedéssel használtam (selle italia trans am xo), de sajnos az az XO évjárat, ami nekem volt, időközben kifutott. Mivel 10+ ezer ft-os nyergekkel nem szerettem volna kísérletezni, ezért ismerősök bicajain próbálgattam a nyergeket, hátha bejön valamelyik. Hozzáteszem, hogy sokat megadnék egy olyan nyeregért, ami minden szempontból megfelel, úgyhogy nem a nagyon kedvező ára miatt döntöttem emellett, hanem mert a próbák során ezt találtam a legjobbnak. A keménysége és a formája nekem nagyjából rendben van, talán még kényelmesebb is, mint az elődje (az télen nagyon bekeményedett). Tartósnak pedig mindenképpen tartósabb.
Boltba járástól a középtávú túrákig.
-Kényelmes, akár hosszabb távon, csak nekem előbb hozzá kellett szokni
-Rezgéseket nagyon jól csillapítja
-Nagyon tartós, masszív szerkezetű
-Eséseket is egészjól bírja, nem szakad ki rögtön
-Egy kicsi van, a felirat kopik, de hát ez nem nagy hátrány
Nagyon jó ülés, én meg vagyok vele elégedve, sok drágább ülésnél jobb.
345 g
fekete
A DDK Group 1970-ben alakult meg, kezdetben motorkerékpár ülések készítésével és javításával foglalkozott. A csoporthoz 3 márkanév tartozik, a DDK, a Selle BMB és Strace. A DDK nyergeit az elérhető áron kínált kiváló minőség jellemzi. A nyergek mellett táskákat, markolatokat is kínál a cég.
1982-ben száll be a cég a kerékpárnyergek piacára, 1992-re már a legnagyobb tajvani kerékpár nyereggyártók között jegyzik. 1996-ban hozzák ki az Active márkanevet, melyet a tajvani piacon használnak, és ez évben bővítik a gyár kapacitásait is.
1998-ban megnyitják második tajvani gyárukat is, 2000-ben pedig Vietnámban is beindul a gyártás. 2005-ben mindhárom gyáruk megkapja az ISO minősítést. 2006-ban Kambodzsában újabb üzem nyílik.
2012-ben a DDK Rasso 366-FS nyerge „design és innováció” díjat kap a Taipei Cycle kiállításon.