DDK MX5.0 nyereg

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.01.)
  • Listaár: 7.800 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

gabika94 avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Rezgést kiválóan csillapítja, kényelmes ,cro-mo pálcák, könnyű

Hátrány

kopik kicsit ,az én fenekemnél nem volt a legjobb 70 80 km után már érzi az ember kerékpáros nadrágba is hogy ül rajta .

Tapasztalat

Országúti kerékpáron használtam megvagyok vele elégedve kb 2000kmert mentem vele azóta vettem egy selle italiat .

Erre ajánlom

MTB,Országút

Ennyiért vettem
6000
Mért tömeg
250 g
Csatolt képek
DDK MX5.0  2013 nyereg
DDK MX5.0  2013 nyereg
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benjamintoth avatar
21 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- 8 hónapja van meg kb.; olyan 10000 km-t mehetett
- aerodinamikus
- könnyű
- hosszú távon is kényelmes, bár az első 1-2 nap még betörős

Hátrány

- deformálódik; értsd: nálam jobbra elhajolt
- nagyon kopik a festése

Ennyiért vettem
6000 körül
11 olvasó 73%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GImre84 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Számomra kifejezetten kényelmes, anatómiai kivágással
  • Elég rugalmas ahhoz, hogy jól csillapítsa a rezgéseket, ütéseket
  • Lakkszerű, vízlepergető bevonatának köszönhetően nem issza be a vizet
  • Kifejezetten jó ár/érték arány
  • Cr-mo hollowtech pálcáinak hála könnyű is.
Hátrány

Eddig még nem tapasztaltam. Hacsak az nem, hogy féltem még, nem merem nyeregnél fogva oatámasztani semmihez.

Tapasztalat

Gyári Kelly's nyerget használtam 3500 km-en keresztül, már az első párszáz méteren érezhetően komfortosabb volt ez a DDK nyereg, aztán még kicsit állítottam is rajta, olyan mintha ott sem lenne.

Erre ajánlom

Mtb, XC

Ennyiért vettem
7 220
Mért tömeg
262 g
Csatolt képek
DDK MX5.0  2013 nyereg
DDK MX5.0  2013 nyereg
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bandesz avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Számomra tökéletesen kényelmes rövidtávon (30-40 km) még ülőbetét nélküli nadrággal is ez a DDK nyereg. Az érzékeny részeket sem bántja. A kialakítása így nekem tökéletesen megfelel.

- Meglepően jól csillapítja a rezgéseket. Terepen és azfalton egyaránt bevált eddig.

- A sínek eddig tartósnak bizonyultak.

- Az eséseket jól bírja a MX5.0 semmi deformálódás.

- Nekem eddig nem itta be a vizet, pedig áztam már el vele párszor.

 

Hátrány

- A használat elég hamar meglátszik rajta. Kopik a MX5.0 felülete.

Tapasztalat

Az előttem szóló három vélemény alapján választottam ezt a nyerget és nem csalódtam benne. Olyan mintha lenne rajta valami lakk réteg, lehet emiatt nem issza be a vizet. Az előző nyergemhez képest keményebb, de mégis kényelmesebb, pedig azzal sem volt különösebb bajom. Hosszabb távon (nekem 40km fölött) már elkel hozzá egy betétes nadrág.  Összegezve szerintem egy nagyon jó nyereg, és nem túl drága. Számomra megérte az árát.

Erre ajánlom

Sima nadrággal amatőr szinten xc-re rövidtávra. Ülőbetétes nadrággal hosszabb maratonokra, és túrákra is jó szerintem.

Ennyiért vettem
6620
Csatolt képek
DDK MX5.0  2011 nyereg
Itt még új korában.
DDK MX5.0  2011 nyereg
Már használtan.
17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

grobi avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Interneten rendeltem,amikor kicsomagoltam egy kínai gagyira hasonlított az MX5.0 nem arra a nyeregre amit a fotón láttam. Van valami lakkszerű bevonata amire kicsit ragad a nadrág,de a fehér bőr legalább nem koszolódik könnyen. Lecseréltem a gyári scott nyerget és kellemes meglepetés ért már az első métereken. Az anatómiai nyílás és a rugalmas nyeregpálcák miatt nem törte a hátsó felemet 40km után sem a DDK MX5.0. Eddíg 300km-ert mentem vele és egyre jobban tetszik ,szerintem ár-érték arányban tökéletes.

Hátrány

Egyenlőre nincs,

Erre ajánlom

Napi 1-2 óra kerékpározásra használom,de bármire megfelel.

Ennyiért vettem
8000
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fodi avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A rezgéscsillapítása tényleg kiváló, kényelmes a DDK MX5.0.

Hátrány

Elsőre kicsit gagyinak hat az MX5.0. Amikor megláttam hogy mit rendeltem nem voltam túl boldog, de a fenekem nem bánta meg végülis. Egy kicsit lehetne letisztultabb a festés is, de ez már szubjektív.

Tapasztalat

Miután az Akácfa előtt egy fiatal, dinamikusan feljődő csapat megszabadított a Ritchey Comp Biomax nyergemtől többek között, az új széria pedig nem tetszik, kezdtem el keresgélni. A Ritchey-vel az volt a fő problémám, hogy iszonyúan rázott, néha még a hátam is megfájdult egy hosszabb út után aszfalton is.

Ezért főleg mangalica73 véleménye alapján vettem ezt a DDK nyerget, és abszolút meg vagyok elégedve vele. Ez a nyereg sokkal többet ér mint az Acor rugós nyeregcső, amit kipróbáltam nemrég (és már hirdetem használtan egyébként, remélem nem csinálok neki túl nagy negatív reklámot...). Elvileg a Ritchey is ilyen Vector Wing szuper rezgéselnyelő csoda, de az MX5.0 sokkal jobb (de az meg szebb volt).

Erre ajánlom

Annak aki hozzám hasonlóan először választott vázat és utána gondolkodott, hogy úgyse versenyezni akar, és nyugodtan belefért volna az a plusz 1-2 kg egy hátul is felfüggesztett vázzal épített biciklibe a kényelem jegyében....

Ennyiért vettem
8000
16 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mangalica73 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Hihetetlen jól csillapítja a rezgéseket a DDK MX5.0. Mikor elöszőr felültem rá, azt hittem enged a hátsóm akkora különbség volt az elözőhöz képest.

Kb 0,2-barral többet pumpálhatok a hátsómba.

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam.

Erre ajánlom

Én XC-re használom ,  merevfaruval. 

 

Ennyiért vettem
8000
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

272


tömeg:

266 g


 
színválaszték:

fehér-szürke


 
pálca anyaga:

üreges CR-MO


 
nem:

férfi


DDK logó

DDK márka bemutatás

A DDK Group 1970-ben alakult meg, kezdetben motorkerékpár ülések készítésével és javításával foglalkozott. A csoporthoz 3 márkanév tartozik, a DDK, a Selle BMB és Strace. A DDK nyergeit az elérhető áron kínált kiváló minőség jellemzi. A nyergek mellett táskákat, markolatokat is kínál a cég.

1982-ben száll be a cég a kerékpárnyergek piacára, 1992-re már a legnagyobb tajvani kerékpár nyereggyártók között jegyzik. 1996-ban hozzák ki az Active márkanevet, melyet a tajvani piacon használnak, és ez évben bővítik a gyár kapacitásait is.

1998-ban megnyitják második tajvani gyárukat is, 2000-ben pedig Vietnámban is beindul a gyártás. 2005-ben mindhárom gyáruk megkapja az ISO minősítést. 2006-ban Kambodzsában újabb üzem nyílik.

2012-ben a DDK Rasso 366-FS nyerge „design és innováció” díjat kap a Taipei Cycle kiállításon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DDK MX5.0 termékkel kapcsolatban: