Selle Italia NT1 Gel nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 16.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Mikorka Kálmán avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Annak ellenére hogy kemény az a rész, ahova az ülőgumók esnek, kimondottan kényelmes.

Nem csúszkál rajta az ember, több üléspoziciót is el lehet rajta foglalni.

A rezgéseket - mivel outi nyereg - nem annyira csillapítja, de nem is ez a feladata.

A vizet lepergeti.

Az elülső zselés része kimondottan kellemes ülést biztosít.

 

Hátrány

Kicsit széles az első része, nekem pont ezért kell lecserélnem, mert dörzsöli a combom belső felét.

Gondolom egy szélesebb ágyékrészű embernek viszont tökéletes lenne. (Én 82 kg vagyok)

Tapasztalat

Kiváló minőségű nyereg, csak az én "paramétereimhez" nem tökéletesen passzol.

Erre ajánlom

Inkább aszfaltra, de ha az ember letéved az útról, akkor sem töri fel a fenekét.

Elérhető árú nyereg. Mindenkinek ajánlani tudom!

Ennyiért vettem
A kerékpárral együtt "jött".
Mért tömeg
301 g
Csatolt képek
Selle Italia NT1 Gel  2010 nyereg
Selle Italia NT1 Gel
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
tömeg:

295


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

FEC-acél


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Zselés kivitelben, szintetikus borítással


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia NT1 Gel termékkel kapcsolatban: