Selle Italia SLR X-Cross Flow nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.07.)
  • Listaár: 32.250 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Kovács Norbert avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • nagyon szép, elegáns megjelenés (két színben lehet kapni, feketében és fehér/feketében - én az utóbbit vásároltam)
  • titán sín (erős, könnyű)
  • csúszásgátlót is építettek bele
  • keskeny
  • nagyon-nagyon könnyű
  • nekem kényelmes, mert én a kemény, alig párnázott nyergeket szeretem

 

Hátrány
  • az ára
  • rezgéseket annyira nem csillapítja, de hát ez várható is volt felépítéséből és minimális párnázottságából adódóan
  • én az eddigi (ezt megelőző) nyergemnél (MERIDA Pro Stripe/Slim) amikor a bringát lezártam, a nyerget is le tudtam zárni úgy, hogy a sodronyt (amit külön csak erre tartottam) átdugtam a nyereg pálcái között és hozzázártam a vázhoz. Ennél a nyeregnél ez sajnos nem működik, mert sokkal kisebb a hely, nem fér el a sodrony keresztmetszetileg sajnos.

 

Tapasztalat

Mivel még nagyon új és még keveset használtam, így a tartósságáról nyilatkozni egyelőre nem tudok, de majd később frissítem a véleményem a felmerült tapasztalatokkal.

 

Ennyiért vettem
103 €
Mért tömeg
175 g
Csatolt képek
Selle Italia SLR X-Cross Flow  2016 nyereg
Selle Italia SLR X-Cross Flow  2016 nyereg
Selle Italia SLR X-Cross Flow  2016 nyereg
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

131


 
hossz (mm):

275


tömeg:

175 g


 
pálca anyaga:

Titán


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia SLR X-Cross Flow termékkel kapcsolatban: