Selle Italia SLR XC nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 37.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Szeki83 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A kis súllya ellenére nagyon kényelmes nyereg a Selle Italia SLR XC.Az első ilyen stílusú nyergem.Kicsit félve vettem meg, bár sok jót olvastam róla és a baráti körömben is többen használtak már hasonlót.Az első nap mikor kipróbáltam, 30km-t tekertem és meg sem éreztem.Hihetetlen jó kidolgozása van.Nekem a fényes fekete felőlete kimondottan tetszik.Lassan egy éve használom és egy-két karcot leszámítva semmi baja.A felülete nem repedezett ki, remélem nem is fog.Jól megy a bringámhoz is az SLR XC.Nagyon jól csillapítja a rezgéseket és a víz is lepereg róla.Egyszer estem egy kisebbet, de nem lett különösebb baja.Valószínüleg legközelebb is ilyen nyerget veszek majd.

 

 

Hátrány

Igazából nincsen neki!

Tapasztalat

Előtte egy WTB Pure W Race nyergem volt.Azzal is meg voltam elégedve.Az olcsóbb kategóriás nyereg.Kényelmesebb és szebb az SLR.De ez az Én véleményem.

 

Erre ajánlom

Igazából szinte mindenre.XC, 

Ennyiért vettem
27000Ft
Mért tömeg
180 g
Csatolt képek
Selle Italia SLR XC  2010 nyereg
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
tömeg:

180


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
pálca anyaga:

vanox


 
nem:

uniszex


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia SLR XC termékkel kapcsolatban: