Selle Italia X1 Cube nyereg

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




rics87 avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Semmi nem jut eszembe!

Talán annyi hogy nem csúnya de ez nem vigasztal.

Hátrány

Hihetetlen kényelmetlen már 20km után halálos betétes nadrággal is!

Tuti gondot okoz hosszú távon teljesen elzsibbaszt!

Aki ezen gondolkozik inkább próbálja ki előtte!

Kis használat után már kopik.

 

Ennyiért vettem
Kerón volt
Csatolt képek
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

280


tömeg:

291 g


 
színválaszték:
  • fekete-kék
  • fekete-piros

 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

férfi


 
további információk:
  • Flex Control párnázás
  • Nyeregtest: Rylsan és Nylon N6
  • Borítás: vízálló szintetikus bőr

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X1 Cube termékkel kapcsolatban: