Selle Italia X1 Cube nyereg

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Tom77 avatar
33 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az ülőfelületét tekintve megfelelő, szerintem nem kényelmetlen és nagyon könnyen tisztítható!
Könnyű és ez nagyon fontos szempont lehet, amikor választani kell, ráadásként ritka szép darab, igényes színkialakítás! Szempont volt ez is, mikor a régi egyel magasabb kategóriát leváltottam, előtte, egy selle royal(om) volt, sima fekete béléses polyuretán nyereg, marha csúnyán állt a bringámon, ahhoz képest, hogy gyári volt.
 

Hátrány

Volt aki azt írta kényelmetlen, szerintem nem az, én elvagyok vele, egy huzamban 46km->volt eddig, amit mentem vele és ha leszámítom, hogy az előző nyergemet zselés huzattal használtam, akkor különösen kényes felhasználóként, már simán írhatnám, hogy nem lehet megszokni, de nem teszem, mert eddig nem volt még gondom vele, remélem sokáig bírja majd..
2016.10.31. Update>
Nos, elkopott a szép kék-fehér nyereg, de azóta szintén elkoptattam egy másikat is, igaz, hogy sok nyúzást kaptak és sokszor 9-10kg körüli hátizsákkal nyomtam le 50-60km-t ami a lényeg, hogy nálam mindkét selle nyereg rendesen kopásnak indult, pár hónap után. Ezek a kopások elsősorban a nyeregszéleken jelentkeztek..
Funkcióját tekintve ez ugyan nem befolyásolt semmit, de marha csúnyán nézett ki, mivel az oldalán általában más milyen színű volt a bőrfestés, és ott olyan volt mintha lehámlott volna a festék..
A
jó hír, hogy a gyártó is rájött a problémára, mert az X1 Cross->már műanyag védőbevonattal jött ki, ami gyakorlatilag ezt a problémát kizárja, minden más azonban változatlan maradt..

Az X1 Cube ->egyébként, hiába van annyiféle színben, aki tartós darabot szeretne, annak szó szerint át kell nyergelnie, az X1 Cross-ra, itt ugyanis már díszített vagy sima kialakítású műanyagbevonat védi a nyeregszéleket, az idő előtti elkopástól..

A két régit is sikerült azóta eladnom, a sérülés ellenére elvitték mindkettőt,
ez pedig jól mutatja mekkora igény van a típusra..
Montinál és országúti kerékpárokon is igen népszerű, mert könnyű és megfelelő az ülőfelület kialakítása, illetve gazdag szín-előfordulása miatt, mindenki megtalálja,
az egyezőt a bringájára..
7000 forintért egy vadi új X1 Cross->ra váltottam, kábé négy hónapja, erről már nem valószínű, hogy bármi rosszat írhatok majd, hiszen az egyetlen hibát kiküszöbölték, más bajom a többivel sem volt..
Egy képet erről is teszek fel, hogy a frissítés teljes legyen, hátha sikerül ezután elsőre másoknak is, jót választani..

 

Tapasztalat

Itt vettem a testbike oldalán, (használtan, de újként bontottan) öt rongyot adtam érte, nem is tudtam, hogy vadi újonnan ilyen drága amúgy, azért közel tíz rugót nem ér!
Igaz, annyira passzol az én bringámhoz, hogy sokan azt hiszik, ez a gyári ülése,
biztos a színe miatt. Azért örülök, hogy rögtön elsőre kék-fehérben kaptam, l
étezik ugyanebben a kivitelben, piros-fekete színű is, az is nagyon vagány, ha ez idő előtt esetleg elkopik, akkor olyat veszek majd, ha ugyanebben a színben nem kapok másikat.. :-)

Erre ajánlom

Ez azért egy sportülés, amikor elviszed vagy már ezzel kaptad a bringát, érdemes számolni és nem biztos, hogy rögtön ki kell vágni, én viszonylag hamar megszoktam, pedig nekem zselés nyergem volt, rajta külön zselés huzattal, mégsem siránkozom, hogy kényelmetlen..

Bringázásra, mire másra ajánlhatnám.. >_<

Ennyiért vettem
7000
Mért tömeg
300 g
Csatolt képek
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
Sokféle színben létezik, hála az égnek;)
Selle Italia X1 Cube  2013 nyereg
X1 X - CROSS
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

280


tömeg:

291 g


 
színválaszték:
  • fekete-kék
  • fekete-piros

 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

férfi


 
további információk:
  • Flex Control párnázás
  • Nyeregtest: Rylsan és Nylon N6
  • Borítás: vízálló szintetikus bőr

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X1 Cube termékkel kapcsolatban: