Selle Italia X2 Trans Am nyereg

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Beken avatar
61 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szép kidolgozás, kényelmes rövid, illetve hosszú távon is.  Egész jól elnyeli a rezgések.

Közel 2000-2500km után még mindig nincs megkopva. 

Hátrány

Eddig még semmi hátrányt nem tapasztaltam. Eséseket hogy bírja? Szerencsén múlik. Estem vele komolyat, letöröltem róla a sarat és semmi baja. Véletlenül eldőlt és egy picit megszakadt a bevonnat. Nagyon-nagyon picit csak.

Tapasztalat

Ajánlani tudom!

Erre ajánlom

XC-s montizásra.

Ennyiért vettem
6500Ft
Csatolt képek
Selle Italia X2 Trans Am  2010 nyereg
Selle Italia X2 Trans Am  2010 nyereg
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

277


tömeg:

290 g


 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

Férfi


 
további információk:

Szintetikus bőr bevonat


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X2 Trans Am termékkel kapcsolatban: