Selle Italia X2 Trans Am nyereg

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




spillermeister avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Korábbi, jóval puhább nyergemhez képest nem nyom.
  • Az ülőcsontokat támasztja alá, nem mást.
  • A kivágásnak köszönhetően középrészen egyáltalán nem nyom, könnyíti is és szellőzik.
Hátrány

Nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Aki keveset  teker (napi 1-2 km, boltba...) annak kényelmetlen lehet, illetve mint minden nyereg, az első napokban fura, hiszen máshogy illeszkedik testünkhöz az előzőnél.

Erre ajánlom

Döntött testhelyzetű tekeréshez  (mtb, esetleg outi vázak, utóbbinál talán ez is puha), hosszú távra is, kerékpáros nadrágban,vagy a nélkül.

Ennyiért vettem
6500
Csatolt képek
Selle Italia X2 Trans Am  2010 nyereg
kb 1 éves állapot
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

277


tömeg:

290 g


 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Acél


 
nem:

Férfi


 
további információk:

Szintetikus bőr bevonat


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia X2 Trans Am termékkel kapcsolatban: