Selle Italia XO Trans Am nyereg

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



16-20 (20 vélemény)
Rendezés

attis avatar
attis
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Baromi kényelmes, nem drága (4800 HUF) prosztata védős, több órányi tekerés után is érzed a szerszámot és használhatod (ezt az asszony is állíthatja:)
Hátrány
A felirat hamar lekopott, de ez legyen a legnagyobb hátrány...
Tapasztalat
Selle San Marco alap volt korábban, ahhoz képest egy leányálom, baromi sokat számít a jó nyereg...
Erre ajánlom
Mindenkinek, nekem óútira bevált...
Szerinted hasznos?

Dala avatar
Dala
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Strapabíró (a legelső verzió egy példánya 30 E km-t bírt), kényelmes, prosztatavédő-lyukas. Olcsó (4500).
Hátrány
Ragasztott, tűzött, nem pedig varrott, nem bőr, hanem műanyag, a széle alul kicsit sorjás (nem zavaróan - van valami SSMarco 25 E-ért, ami kiküszöbölte e hátrányokat). Jaj! Majd elfelejtettem! Előbb-utóbb lekopik a felirat róla! Borzalom!!
Tapasztalat
Kb. 200 km kell, hogy az ember átszokjék a hagymányos nyergekről erre, kezdetben máshol nyom, később egyáltalán nem zavaró. Egy könnyed Balaton-körüli egy napos túra után is örömmel ücsörög rajta az ember.
Erre ajánlom
Könnyű, úgyhogy országútira is, nem csak hegyi gépekre. Egy több százezres DH-ra gondolom, mást szoktak szerelni.
Szerinted hasznos?

hilz avatar
hilz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
elég kemény, így az ülőgumókon lehet ülni; egyenes felépítésű, nem csúszkálsz előre-hátra rajta; lukas :-))
Hátrány
a nyereg alatti pálcákról lejött a festés, nyílván a súlyom (100kg) miatt, s a nyeregről is lejött a festés; a tudásához képest picit drága
Tapasztalat
A korábbi Selle Italia Onda-hoz képest nagy előrelépés.
Erre ajánlom
aki szereti a kemény nyerget
Szerinted hasznos?

Salix avatar
Salix
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Divatos. :-) Kimondottan ízléses a külcsínye. Kényelmes lyukashasú, prosztatavédős tervezés.
Hátrány
2 hét után elengedett a ragasztása, de a garanciális csere ment gond nélkül. Pár hét után az XO felirat lekopik. Pár hónap alatt a rögzítő fémpapucs hozzáérve a nyereghez két kis félcentis vájatot hasít bele alulról. Pár hónap után a pálcák borítása elkezdett gyűrődni, majd kb. 4000 km után elkezdett lehullani. 5000 km (csak aszfalt!) után a nyerget merevítő hátsó műanyag csavarozott lap eltörött.
Tapasztalat
Korábban is Selle Italia nyergem volt és jó tapasztalataim voltak, viszont az XO-val úgy néz ki megszabadultam egy nyomasztó érzéstől is. :-)
Erre ajánlom
Bárkinek. Beleértve a nem betétes nadrágban tekerőket is! Kényelmes, de ahogy látom egy 90+ kg-s gazdát nem viseli jól.
Szerinted hasznos?

Jaguar avatar
Jaguar
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Egy kiadós tekerés után is használhatod... Szoval nem nyom ott ahol nem kéne.
Hátrány
Túrázók Babettával menjenek.
Tapasztalat
Összehasonlítottam a Ritchey vector-ral. Veri - good. Akkor érzed a külömbséget, ha visszaülsz egy lyukatlanra. Élmény. Árban (5.500Ft) kicsit drágább, de határozottan jobb.
Erre ajánlom
XC, de bárki aki sportos nyerget akar.
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-20 (20 vélemény)
Rendezés
tömeg:

290


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

FEC-acél


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Kiváló komfortot nyújt hosszú távon is mindenféle felhasználási területen. A nyereg formája optimálisan csökkenti a nyomást az ágyéktájon


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia XO Trans Am termékkel kapcsolatban: