Bírom (rövid távon) hogy pihe-puha a szivacsozás, és széles az ülőrész.
Erős sín.
A sín nem minden nyeregcsőhöz passzol.
A puha szivacs hosszabb utakon nem a legjobb.
Sokat próbáltam már, de eddig ez a nyereg tetszik legjobban.
am, enduro
Bírom (rövid távon) hogy pihe-puha a szivacsozás, és széles az ülőrész.
Erős sín.
A sín nem minden nyeregcsőhöz passzol.
A puha szivacs hosszabb utakon nem a legjobb.
Sokat próbáltam már, de eddig ez a nyereg tetszik legjobban.
am, enduro
312
fekete-fehér
Elliptikus (7x8 mm) cro-mo pálcákkal készült, a hátsó részen megerősített, 10 mm vastag szivaccsal ellátott Freeride/DH nyereg. Bőr felsőrész, aramid koptatók, extra szivacsozás a kényes részeken.
„Bombabiztos MTB alkatrészeket gyártunk.”
A Syncros márka története egy kis vancouveri műhelyben kezdődött a 80-as években. A manufaktúra felső kategóriás alkatrészeket kezdett gyártani mountain bike-okhoz. Ez még akkoriban történt, amikor a montikat normál gépekből alakították át hegyi bringákká. A népek büszkék voltak, ha feltehettek egy legendás zsanéros Syncros stucnit, a hajtóművekről vagy a felnikről nem is beszélve.
Sajnos a 2000 körüli nagy távol-keleti alkatrész ár-robbanást nem élte túl a vállalat, csődbe ment. 2004-ben Tom Ritchey és a Ritchey Inc. fantáziát látott a romokban heverő cégben, és megvásárolta a Snycros-t. A fejlesztői részleg továbbra is megmaradt vancouveri North Shore-ok tőszomszédságában, de az idők szavának engedve a gyártást áthelyezték Tajvanra, illetve egy európai irodát is nyitottak.
A múlt és a jelen abban találkozik, hogy a Syncros manapság sem köt kompromisszumot. Lehet, hogy nem ők gyártják a legkönnyebb stucnit, vagy nyeregszárat, de ha elnyűhetetlen, az átlagosnál nagyobb merevségű és magasabb minőségű alkatrészre vágysz, nem fogsz csalódni.