Az üléscső rugóereje 80 kilogrammos biciklistákra lett méretezve. A rezgéscsillapítást súrlódó elasztomerbetét végzi, melynek csillapítását az üléscső alján, kiszerelés után lehet szabályozni. A vétel helyén óva intettek az állítástól, nem is tettem meg, mert a csillapítás pont jó.
A nyeregrögzítés egy csavarral történik. A nyereg állásszöge racsnisan, finoman változtatható.
A színe fényes fekete, jó minőségű.
Az üléscsőnek egy előre várt, minimális kb. 2°-os függőleges tengely körüli elfordulása van. Ez a hiba kezelhető.
Rendkívül kényelmes egy ilyen nyeregcső. A testsúlyom alatt nem nyomódik össze, csak ha úthibákon haladok keresztül. Az összenyomódást a gumiharangot felhúzva félkézzel odanyúlva lehet érzékelni. A Selle Monte Grappa Argo nyereggel kitűnő párost alkotnak.
Már nem a fenekem jelenti a gyenge láncszemet egy hosszú túrán.
aszfaltutak hibái és macskaköves utak által okozott felütések hatékony semlegesítésére
