szép fekete matt színü .
Strapabíró
Aránylag olcsó
Nyeregrögzítés Jó imbuszos rögzítésü
Kényelmes és strapabíró a Bontrager Affinity 1 nyereggel
Nehéz egy kicsit de ez csak versenyzésnél számit valamelyest.
Más hátrányt nem tudok írni
szép fekete matt színü .
Strapabíró
Aránylag olcsó
Nyeregrögzítés Jó imbuszos rögzítésü
Kényelmes és strapabíró a Bontrager Affinity 1 nyereggel
Nehéz egy kicsit de ez csak versenyzésnél számit valamelyest.
Más hátrányt nem tudok írni
elég könnyű darab ahozz képet hogy 400mmes hosszal rendelkezik.
jól nézki a matt fekete festése tartós bár az ettól is függ hogy a vázba hogy teszibe az ember ha nem zsírozza akkor össze karcolja.
meglepően erős és elég sok terhelést elvisel.
nem találkoztam vele
Meg merem kockáztatni hogy hamarabb törne el a vázam mintsem hogy a nyereg csövem törjön
xc
Matt festése miatt nem kényes a karcokra, aluminium, egy csavaros nyeregrögzítése miatt könnyű a nyereg cseréje, állítgatása, olcsó...
...még nem tapasztaltam.
A Trek bringán van, gondolkoztam, hogy rugós nyeregcsőre cserélem, de ki akartam előtte próbálni. Eddig tetszik, ezzel együtt van egybe a bringa. Kíváncsi vagyok a 110kilómat mennyire fogja bírni, azt mondták strapa, nem kell félnem tőle...majd meglátjuk. Egy csavaros nyeregrögzítése miatt könnyen lehet a nyerget felszerelni, állítani.
Városi tekerésre, túrázgatni, stb.
Nem drága ez a nyeregcső,ahhoz képest eléggé strapabiró.Jól néz ki.Hajlást még nem tapasztaltam.
Elég hamar lekopik a festése,ezért csak könnyebb túrázgatásokra ajánlom,nem ugrálgatni vele.Matt szinű,ezért nem lényes a karcokra ez a Bontrager nyeregcső.
Túrázgatni.
Alumínium
400
31,6
Fekete
Egycsavaros nyeregrögzítés
A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.
A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”
Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.
Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Berohadt nyeregcsövet, hogy lehet kiszedni? |
6 válasz
utolsó: 2016. márc.
|