Bontrager SSR nyeregcső

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 3.000 Ft

HASONLÓ nyeregcső TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

ntomm81 avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

szép fekete matt színü .

Strapabíró

Aránylag olcsó

Nyeregrögzítés Jó imbuszos rögzítésü

Kényelmes és strapabíró a Bontrager Affinity 1 nyereggel

Hátrány

Nehéz egy kicsit de ez csak versenyzésnél számit valamelyest.

Más hátrányt nem tudok írni

 

Csatolt képek
Bontrager SSR  2014 nyeregcső
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

watos avatar
15 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

elég könnyű darab ahozz képet hogy 400mmes hosszal rendelkezik.
jól nézki a matt fekete festése tartós bár az ettól is függ hogy a vázba hogy teszibe az ember ha nem zsírozza akkor össze karcolja.

meglepően erős és elég sok terhelést elvisel.

Hátrány

nem találkoztam vele 

Tapasztalat

Meg merem kockáztatni hogy hamarabb törne el a vázam mintsem hogy a nyereg csövem törjön 

Erre ajánlom

xc

Ennyiért vettem
kaptam
Csatolt képek
Bontrager SSR  2010 nyeregcső
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Matt festése miatt nem kényes a karcokra, aluminium, egy csavaros nyeregrögzítése miatt könnyű a nyereg cseréje, állítgatása, olcsó...

Hátrány

...még nem tapasztaltam.

Tapasztalat

A Trek bringán van, gondolkoztam, hogy rugós nyeregcsőre cserélem, de ki akartam előtte próbálni. Eddig tetszik, ezzel együtt van egybe a bringa. Kíváncsi vagyok a 110kilómat mennyire fogja bírni, azt mondták strapa, nem kell félnem tőle...majd meglátjuk. Egy csavaros nyeregrögzítése miatt könnyen lehet a nyerget felszerelni, állítani.

Erre ajánlom

Városi tekerésre, túrázgatni, stb.

Ennyiért vettem
a bicajon volt
Csatolt képek
Bontrager SSR  2013 nyeregcső
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

badis avatar
40 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem drága ez a nyeregcső,ahhoz képest eléggé strapabiró.Jól néz ki.Hajlást még nem tapasztaltam.

Hátrány

Elég hamar lekopik a festése,ezért csak könnyebb túrázgatásokra ajánlom,nem ugrálgatni vele.Matt szinű,ezért nem lényes a karcokra ez a Bontrager nyeregcső.

Erre ajánlom

Túrázgatni.

Ennyiért vettem
Bicajon volt
Csatolt képek
Bontrager SSR  2011 nyeregcső
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Alumínium


 
hossz (mm):

400


 
átmérő (mm):

31,6


 
színválaszték:

Fekete


 
további információk:

Egycsavaros nyeregrögzítés


Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Berohadt nyeregcsövet, hogy lehet kiszedni?
6 válasz
utolsó: 2016. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bontrager SSR termékkel kapcsolatban: