- Masszív és erős a C12 karbon. Elvileg 110 kg-ig terhelhető, én nem akarom azt elérni, de talán még 90 kilósan fogom terhelni reményeim szerint.
- Kellően merev, ellenben a vibrációból elvesz, igaz, nem sokat, (31.6mm-es méretben használom, hogy ne kelljen szűkítővel szórakoznom, de ha 27.2-esben szerzed be, garantáltan smooth ride lesz még a macskakő is)
- Faék egyszerűségű kétcsavaros rögzítés. Az elsővel a dőlésszöget tudod fikszálni, a hátsóval meg szépen rögzíteni az egészet a sínen.
- Tedd mérlegre, és még rájösz egy előnyre. Könnyű.
- Nagyon szép, újonnan csillog-villog, a nyers karbon, sötétszürke-feketés színt pár eloxvörös csavar dobja föl.
- Több helyről beszerezhető, akár 8.300 ft-ért a C12 karbon.
- Ismeretlen, így nem bízhatok meg benne vakon.
- Eleinte kicsit szórakoznom kellett, mire rendesen beállítottam a nyerget rajta.
- Nem húzhatom meg ész nélkül a nyeregcsőrögzítő bilincset.
- Nem ezüst színű.
Ez egy teljesen karbon nyeregcső, könnyűfém csavarokkal. Ez egy Olcsó Kínai nyeregcső. Ez egy szép és igényesen kidolgozott nyeregcső, hasznos jelölésekkel. Ez egy igazán remek nyeregcső.
Amúgy e-bayen kell rendelni Hong Kongból, nekem egy hét alatt itt volt, a szállítás ingyenes, a nyeregcső jó minőségű, track-trace működik, így garantált a csomag érkezése.
Elsősorban kényelmi szempontok, vibrációcsökkentés miatt érdemes a bitangmerev 40 dekát ostromló 31.6-os alu nyeregcsöveket erre a filigrán lánykára cserélni. Egy ismerősömnek gyakran görcsöl a veséje rázósabb utakon, neki javasoltam a terméket 27.2-es átmérőben, mint némi könnyítést a dolgokon.
Nem tudom, mennyire lesz tartós, pár nap tapasztalata van mögötte, nem éreztem sok különbésget az aluhoz képest, a fő különbségeket három pontban látom.
1. tömeg
2. hosszútávú kényelem
3. dizájn.
A cső fölkeltette az érdeklődésem a klasszikus muffolt karbonvázak iránt, csak hogy romantikát is csempésszek a hozzászólásba.
Nyerget rá, bicajba be, oszt menni.