Gyakorlatilag kiváltható vele egy teljes telós bringa hátsó rugózása. Korábban 100 mm körüli rugóúttal, Hungary:A Orkán rugóstaggal szerelt saját tervezésű vázat használtam 10 évig, nagyon finoman mozgott, szóval van összehasonlítási alapom. A váz sajnos egy karambolban megtört, így lett a Thud Buster LT / Kona Unit váz kombináció. Érzésre ugyanazt tudja, mint a korábbi váz, csak sokkal finomabban mozog, fél centis kavicsokat is kirugóz. Nagyon optimális a progresszivitása, felütni képtelenség, de már az elején is bemozdul 2-3 kiló! súlytól. Hihetetlen merev oldalirányban 3 év használat után is, semennyit nem lötyögnek a forgáspontjai. Súlyban is veri a hátul rugózott vázakat. Az elasztomer 3 év után is pont ugyan olyan kemény, mint újkorában, nem keményedett meg és nem is puhult, ráadásul mínusz tíz fokban sem keményebb mint nyári hőgutában. Precíz lézergravírozott (fél) centiméterosztás van az elején, ha tologatod, könnyű visszaállítani. Hihetetlen, de nem karcolódik a felülete acél vázban sem, olyan kemény az eloxálás a felületén. Kb. 15.000 kilométert használtam a Cane Creek Thudbuster LT-t.
Még gyári új korában széttört az egyik szürke elasztomer, gondolom gyári hibás lehetett, és nem tudtam kiverni a gyártóból a cserét. Még jó, hogy kék/szürke kombit használok és mindegyikből kettőt adtak. Azóta egyébként nem volt ilyen hiba. Az ülés rugózáskor hátrafelé mozdul, de ez megszokható, sőt brutál lejtőn előny, mert hátrébb kerül a súlypont. Meg kell szokni, hogy a pedál nincs rugózva, így nagyobb zökkenőknél érezhetően üt és kiállva nincs rugózás.
Szerintem elnyűhetetlen termék a Thudbuster LT és még jól is működik, kiváltható vele egy sérülékeny hátsó rugózás, szóval hajrá, vegyetek ilyet! Könnyen szervizelhető, mert a forgáspontok siklócsapágya szabvány méret. Maratonokra, hosszú tereptúrákra ideális, mert nem fárad el a derekad, ami egy hosszú verseny végén kritikus lehet.
CC, marathon, túrázás, városi kátyúevő