Egy napja van meg, de már igen sok tapasztalattal gazdagodtam - hála a rossz méretválasztásnak. A falvastagsága elég meggyőző, s maga az alu ötvözet is egészen ellenálló - mikor fűrészeljük oda kell tenni magunkat. A csőhossz termetes, így a felhasználási terület szakág független. Outiba (egy régi Bianchi) vettem 26,2 átmérővel (ami természetesen nagynak bizonyult az első 1 cm után - A váz nyeregcső vége enyhén szétáll, pont annyira, hogy tolómérővel fals eredmény mérjen az ember [26,3]) Kis reszelgetés után méretre igazítottam (~25,9) és a hosszból is vágtam.
Amennyire vastag a fala ennyi vékonyítást bőven elvisel (főleg hogy a váz geometriájából adódóan alig lóg ki. A nyereg felhelyezése azért összetettebb mint a normál egycsavarosok esetében, de cserébe pontosabban beállíthatjuk az üléspozíciót. A csavarok erősen és fixen fogják az ülést.
Két csavar szorítja és tartja a nyerget, míg a harmadikkal a nyereg tartó konzol pozícióját fixálhatjuk.
A filigránabb nyeregtáskával is jóbarátok.
-kár, hogy csak fekete színben van (ezütbe jobb lett volna a bringa összképe)