Előnye már csak az, hogy egy Pinarello.
Teljesen más érzés egy karbon biciklit tekerni, mint egy alut. Főleg hogy ha az egy Pinarello.
Könnyű és rendkívül merev vázszerkezete van.
Vagány ívelések a villában és támvillában. Azokon szép dombornyomok, amik feltehetőleg a jobb aerodinamikát segítik elő.
A váz kialakítása sloping szerű , de nem dől annyira hátrafele a felsőcső, mint más sloping bringákon.
Az eredeti olasz vázakon a rejtett bowdenezések.
Kínai vázak geometriában teljesen megegyeznek az eredetivel, csak a bowdenezés megy máshol.
A hajtási merevsége nagyon ott van a monoblokknál.
A középcsapágyház viszonylag magasabban van az átlagnál. 175ös hajtókarral még sose ért le kanyarban.
A homlokcsőnél viszont nagyon (nekem túlzottan)merev, de ezt folytatom a hátrányok között.
A támvilla a rezgéseket szépen elnyeli.
A váz tömege 1kiló körül van. 56 os méretben.
Hátránya, hogy sok a kínai gyártású darab.
Én is egy ilyennel rendelkezem.
Hátránya, hoyg a váz bowdenezése a vázon kívül megy, ami rontja az összképet, meg feltehetőleg az aerodinmikát (rendkítvül csekély mértékben).
A homlokcső merevsége sajnos nekem kicsit túlzott.
Az útegyenetlenségek az ellején nagyon átjönnek a kormányra és kanyarodásnál feszes érzetet nyújt. Stabil meg minden, de ez a feszes kanyarodás olyan érzetet kelt, mintha bármikor kicsúszhatna az eleje alólam. bár szerencsére ilyen még nem következett be. Lehet pont a merevségnek hála.
A kínai darabon a festés rendkívül gyenge, írtó hamar lepattog vigyázni kell rá nyagyon.
Ha valaki ilyet akar venni jól nézze meg hogy a bowdenezések hol mennek, mert akitől vettem 300ezer felett jutott ehhez a kínai vázhoz.
A váz tömege 1kiló körül van. 56 os méretben.
A képen látható komplett kerékpár súlya 7,9 kiló km óra/jeladókkal + nyereg alá rögzített pótbelsővel.
országúti verseny edzés akár profiknak is