Csepel Rapid 3* országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 138.800 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Daninho avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- A design véleményem szerint nagyon ütősre sikerült, fiatalos, sportos.

-Gyors bringa, az acél váz sem teszi nehézkessé.

- A váltó  7 sebességes (Shimano TX-50) szépen viszi, szerintem városban bőségesen elég ennyi is.

Hátrány

-A feliratok elég sérülékenyek. Az ülésen lévő Csepel logó 1 hét használat után lekopott, s félő, hogy az elején lévő jel is le fog jönni.

- A Saccon fékkel nekem nem volt még bajom, de más típusoknál voltak vele problémák az ismerettségi körömben.

- Egy kitámasztót igazán dobhattak volna hozzá, mégha ez nem is nagyon fér bele ebbe a stílusba.

Erre ajánlom

Elsősorban városba, de könnyebb terepen is el lehet vele boldogulni.

Ennyiért vettem
60000
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2010 országúti
Csepel Rapid 3*  2010 országúti
40 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • zöld
  • narancs
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21, menetes


első váltó:

Shimano Tourney A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano Tourney A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Race


 
bandázs:

Csepel Flux


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Mini-V


fékkar:

Csepel


tömeg:

13,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Rapid 3* 2017?
2 válasz
utolsó: 2017. szept.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Rapid 3* termékkel kapcsolatban: