Csepel Rapid 3* országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 138.800 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




vargamilan avatar
5 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- egész korrekt a felszerelése (Shimano váltó egységek , Saccon fékek)

- a nyereg az én 50pár kilómmal meglepően kényelmes, pedig vékonynak és keménynek tűnik elsőre, de azért 100 km-es túrákhoz jól jön egy cangásnadráh

- kisebb homokos utakon is el lehet vele lavírozni, de azért aszfaltra termett ez a Csepel kerékpár

- akciósan vettem (utolsó volt a Csepelboltban)

- nagyon bejött a bordó-fehér színkombó

Hátrány

- a 42-es első tányér a 26"-os montin edzett lábaimnak kevés volt, cserélve lett 48-38-28 trekking hajtóműre (pedig a gyárival szebb a gép)

- nagy csalódás volt, hogy az állítólag triplafalú felni menetes racsnis

- a presta szelepet szokni kell, ill. átalakítózni (először azt sem tudtam, hogy működik és csak nyomtam neki a pumpát betekert szeleprögzítő anyával :P )

Tapasztalat

Mivel akciósan vettem a Csepel Rapid 3*-at (utolsó, kiállított darab), nem sajnáltam rákölteni még egy kis pénzt és igazi trekking gépet építeni belőle. Először csak csupasz vázat akartam venni, de a kerekek és gumik miatt egyben jobban megérte ez a Csepel városi bringa.

Erre ajánlom

- városi szaladgálásra és aszfaltos kisebb túrákra

Ennyiért vettem
40000
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
fejlesztve
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
hajtás csere
19 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • zöld
  • narancs
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21, menetes


első váltó:

Shimano Tourney A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano Tourney A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Race


 
bandázs:

Csepel Flux


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Mini-V


fékkar:

Csepel


tömeg:

13,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Rapid 3* 2017?
2 válasz
utolsó: 2017. szept.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Rapid 3* termékkel kapcsolatban: