Csepel Rapid 3* országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 138.800 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Dancika05 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Masszív felépítés
  • Jó gyursulás és úttartás
  • Váltó áttételezése tökéletes, (3 sebességes agyváltó) városi használatra ideális
  • Erős Saccon fékek, bár használatuk megszokást igényel
  • Jól viseli a magyar utakat a Csepel Rapid 3*
  • Design,kialakítása véleményem szerint gyönyörű, a kidolgozása pedig minőségi. Igazi magyar termék !
Hátrány
  • Fényezés könnyen sérül
  • Presta szelep, kb két hetente min. fél bar-t esik a nyomás a belsőkben, hátul már a 3ik szériát koptatom
  • Gyári sárvédők kátyús úton eléggé zörgősek
Tapasztalat

A szingó szelepet leszámítva eddig nem csalódtam benne. Hajtom öltönybe és rövidgatyába egyaránt, úgy hogy az eredeti szlogent követve,bárhol bevethető !

Erre ajánlom

Városi hazsnálatra és rövidebb túrákra. Eddig főleg sík terepen használtam,de kisebb emelkedőket is gond nélkül legyőzi.

Ennyiért vettem
90.000
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
Csepel Rapid 3*  2012 országúti
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • zöld
  • narancs
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21, menetes


első váltó:

Shimano Tourney A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano Tourney A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Race


 
bandázs:

Csepel Flux


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Mini-V


fékkar:

Csepel


tömeg:

13,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Rapid 3* 2017?
2 válasz
utolsó: 2017. szept.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Rapid 3* termékkel kapcsolatban: