Fiatalos külső, eszméletlen sok szinvilág az alkatrészeknél, lehet variálni. Egyszerű, de merev és tömegében pont megfelelő kivitelezés, az irányíthatósága az ívelt kormánynak és a picit hosszabb stucninak hála nagyon jó, minden szűk helyen remekül manőverezhető ez a Csepel városi bringa. A gyári áttétel és a 7-es marokváltós hátsó váltó teszi megfelelő városi cangának, robbanékony, jól gyorsítható. A 3***-os verzión alap dolgok kaptak helyet felszereltségben, talán a középrész kivételével, de szerintem ennek a gépnek nem ront az összhatásán.
Mivel a Csepel Rapid 3* alapfelszereltségű, ezért a fékeket sokszor kell utánállítani. A láncátdobót érdemes lecserélni, a marokváltó ellenére pontatlan kissé a váltás bármennyire is próbáltam beállítani. Első és hátsó agyak a leggyengébb láncszemei a gépnek....szorul, nem fut simán, emiatt lassítja a gépet, pedig suhanni lehetne vele, minden adottsága megvan hozzá. A kulacsfurat nagyon mélyre került, nagyon le kell nyúlni a kulacsért, hely lenne bőven egy kissé feljebb fúrni őket.
Alapjábavéve egy kezdő szintű városi suhanót kapunk a pénzünkért, a Rapid 3* eredeti ára szerintem magas, a konkurenseknél azért ezen az áron kissé jobban felszerelt bringát is lehet kapni. Én akcióban 50.000 ft-ért vettem, ez viszont így ennyiért verhetetlen! Az áttételt lehet variálni, mert hosszú egyeneseknél nekem kevés, előre egy nagyobb befér. A középrésznél recsegés hallatszott terhelésnél, 3x szervizeltük, egyszer csak elmúlt....Ami nekem különösen tetszik, hogy: MAGYAR! CSEPEL! :) Szép a szinvilága, szerintem kitettek magukért az alkotók, gratulálok nekik, csak így tovább!!!
Városi lóti-futihoz, vagy rövid-közepes távokhoz