Csepel Rapid 3* országúti

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 138.800 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




ferencdajnics avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2020, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sokáig szemezgettem a Csepel Rapid 3 -ra keresztelt kerékpárral.Hosszú vacilálás után megvettem.A specifikációból kiindulva arra gondoltam, hogy hazai viszonyokra talán megfelelő lesz. A képek alapján tetszett a vázgeometria és az hogy tele van furatokkal, feltételeztem, hogy jól fel lehet rá pakolni előre-hátra.Megérkezett a kerékpár, kicsomagolom. Nézem, hogy a specifikációban megadott dolgok élőben nem stimmelnek... Pl:hajtómű a várt 53-39 osztás helyett, 50-34. A 25-ös gumi helyett, 32-sel kaptam. Egy csavar sem volt meghúzva, a váltók szarul voltak beállítva, a bandázs úgy volt felrakva mint a hányás. Na, mondom fasza..... Egy-két nagy levegő után elkezdtem megcsinálni a dolgokat. Nehezebbé tettem magamnak a szerelést, hogy a biciklit a munkahelyemre rendeltem, tehát lábra kellett állítani, hiszen haza kellett tekerni vele. Sokat látott kerékpáros postás ember vagyok, mindig van nálam valamilyen szerszám, úgyhogy pár káromkodás után már suhantam is haza szélsebesen. Első tapasztalatok alapján éreztem, hogy az ülés kuka. 2-300km után meg is váltam tőle. Ha kell valakinek, négy dobozos sörért odaadom! Az első kerék rosszul volt kicentírozva, de azért még gurul. A hátsó kerék 1000km után már kotyog és a végét járja, amúgy sem adtam neki 1500 km-nél többet. A fékpofákat kb. a huszadik km-nél már cseréltem is. a gyárilag adott fékbetétből kiálltak aluminium darabok és csíkot húztak a felni oldalába. Egyik éjszaka nagy szisszenés... reggel lemegyek az emeletről nézem a hátsó keréken defekt...Szétszedem, aztán látom, hogy hitvány felniszalag van felrakva rá és természetesen elcsúszva van a felnin. Ez is csere. A külső gumi jól fogja a kanyarokat és murvás úton is viszonylag haladósan lehet vele menni, esőben is megállta a helyét, csakhát nem defektvédelemmel ellátott. Az első keréken már a második defekten is túl vagyok. A tourney váltók silány alapkategóriás cuccok, semmi extra.Értsd. fínomhangolásra sincs lehetőség. Eddig a kerékpárral 1300 km-t tettem meg hat hét alatt. Eddigi tapasztalataim szerint a rajta lévő kiegészítőktől hosszútávú együtműködést nem lehet elvárni. Ha ezt a biciklit választod, készülj fel, hogy költeni fogsz rá! Én azt bánom, hogy nem az eggyel jobbat választottam a Csepel Rapid 2.0 Sorát. Sora szettem volt már, nem azt mondom, hogy világbajnok, de jobb mint a tourney. Meg aztán a hátsó kerék ezen a bicón már kazettás, a tourneyn menetes a hátsó agy.

Előny: Ha csak ennyi pénzed van és szeretsz szerelgetni, akkor ez a bicikli a te legjobb választásod! A v-féket én szeretem! A sok furat nekem tetszik!

Hátrány

Hátrány:Fentebb leírtam, ami hirtelen eszembe jutott.

Tapasztalat

Tapasztalat:

Ez a bicikli kétlem, hogy problémamentesen kibírna napi 200 km-et mondjuk egy hétig egy ezer km-es túrán. Sajnos most válok a feleségtől, ilyen tesztekre nincs most lehetőségem, de alkalmi 200km-re lesz előreláthatólag. További élményekről majd a későbbiekben beszámolok! Modellévre 2020-at írtam, mert a papírok szerint idén szerelték össze, amúgy 2018-as...

Tapasztalat 2:

Megvizsgáltam tüzetesebben a gumikat és a kopást figyelembe véve és a benne talált tüskéket látva lecseréltem egy sportosabbra őket.Continental Grand Prix 4000S II 23-622mm országúti gumiszettet kaptam használtan az egyik cimborától. Ha már kaptam, akkor ki is próbáltam őket. Letekertem Budakesziről Győrbe és tekertem még egy száz felettit és ugye a munkába menet és ide-oda tekerés is volt. 1600 km-nél tartok. Ez a gumi sokkal merevebbé tette a kereket és sokkal élvezhetőbb és gyorsabb a tekerés. Viszont a mérete miatt nem javaslom a nagycsomagos turázást így, kivéve ha valaki nem nagy súlyú és nem nagy súlyt akar felpakolni a gépre. A bandázs kuka sajnos. Menet közben fellazúlt, amin nem csodálkozok, mert egy hitvány, gagyi, olcsó szar valami. Most rendeltem másikat. A fékbowdeneket is cserélni kell, mert kiszálkásodott a bowden a sok állítgatás miatt. Nincs fínomhangolásra lehetőség, ez így nem fasza. Azt is rendeltem...

Eddig összegezve a következőket cseréltem le: nyereg, külső gumik, belső gumik, felniszalagok, fékpofákat is lecseréltem már, bandázst most fogom, fékbowdeneket most fogom, a váltóbowdeneket is le kell majd, mert az is vacak, a pedál is furán kattan néha, a hátsó kereket addig nyúzom ameddig ki nem leheli a lelkét, de az is cserés mert racsnis és szar. Szétszedtem több helyen meg van ütve a kónusz és eléggé kopottnak is tünt.

A váz tetszik.

Tapasztalat3:

2100 km-nél járok. Közécsapágy kattog. A hajtómű enyhén meghajolva. Rendeltem másik hajtóművet. Középcsapágyat is kell majd úgy néz ki. Jobban jártam volna, hogy ha csak a vázat rendelem meg úgy csak simán és felépítek rá egy rendes biciklit. A télnek így megyek neki, rohadjon el rajta minden úgy ahogy van. Kíváncsi vagyok, hogy mennyit bírok vele még menni.....

Erre ajánlom

Alkalmi túrázásra, munkábajárásra. Leugrani sörért. Eltekerni a szeretőhöz kis távolságra.

Ennyiért vettem
140900
Csatolt képek
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Balaton
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Győr
Csepel Rapid 3*  2020 országúti
Budapest
23 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • zöld
  • narancs
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21, menetes


első váltó:

Shimano Tourney A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano Tourney A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Race


 
bandázs:

Csepel Flux


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Mini-V


fékkar:

Csepel


tömeg:

13,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Rapid 3* 2017?
2 válasz
utolsó: 2017. szept.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Rapid 3* termékkel kapcsolatban: