Csepel Rapid 3* országúti

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 138.800 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




Szabó48 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Csepel

Hátrány

Elbaltázott alkatrész itt-ott

Tapasztalat

2022 végén vásároltam egy ilyen kerékpárt, a Vásár utcai Csepelboltban; mert az elődjét egy Neuzer Courier-t eladtam, és kellett eg koskormányos gyári bringa. Jó fél évig volt a gyári formában, majd kiderült hogy a gyári kormány (egy klassik 120 mm előrenyúlású és ejtésű) baromi hoooooossszzzú, így cserélődött egy rövid anatómikus TranzX darabra; illetőleg a 28-622 gyári Kenda külsők egy pár 32-622 Continental Contact II-re.

Így szaladt egy bő évet; idén kapott a gyári 100mm hosszú Goto stucni helyett egy 80mm-est (51-es a váz, pont méretes).

Közben kijött az új széria; amin 75mm-es stucni van (igaz, már 31,8 befogóval, a régi 25,4es), illetőleg a Deepspace kormány. pluszban a kereket cserélték egy trekking szettre (Beretta MT240 felnivel 700x38C külsővel). Így a frissítve lett a bringa az új darabokkal, igaz a kerékszett csak hasonlít (32 küllős Rodi Skorpion felnik, Shimano T3000 agyakkal, Vittoria külsőkkel).

A váltókra, hajtóműre nincs panaszom, tökéletesen teszik a dolgukat, a pedálokat cseréltem alacsonyabb profilú kombi SPD-re.

Ami rossz szájízt okoz, az a fékrendszer. A Shima Tourney A070-es fékváltókarokat a gyár országúti fékhez ajánlja; V-fékhez tiltja, nyugodtan lehetett volna cantiféket használni. Ennek egyetlen akadálya a hátsó összekötő, amin a furat függőlegesen van; így ez csak sufnimegoldással lehetséges.

Erre ajánlom

Városi csavargás, túra hegyen völgyön

Ennyiért vettem
150000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

HiTen acél


méretek:
  • 51 cm
  • 54 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:
  • zöld
  • narancs
  • fekete

villa (merevvilla):

1 1/8”, HiTen acél


Meghajtás

hajtókar:

Csepel Teta 53/39T


lánc:

KMC


fogaskoszorú:

Shimano 7sp, 12-21, menetes


első váltó:

Shimano Tourney A050, 2sp


hátsó váltó:

Shimano Tourney A050, 7sp


Kerék

felni:
Csepel Ringo,

622 ×14


első agy:

Joytech Alu, gyorszáras


hátsó agy:

Joytech Alu, gyorszáras


külső gumi:

Kenda


Irányítás

kormány:

Csepel Race


 
bandázs:

Csepel Flux


kormányszár:

Csepel Goto, 25,4mm


kormánycsapágy:

Csepel Corba, 1 1/8”, A-Head


nyereg:

Csepel Puhos


nyeregcső:

Csepel alu, 27,2 ×400mm


Fék

 
féktest:

Mini-V


fékkar:

Csepel


tömeg:

13,1 kg


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Csepel Rapid 3* 2017?
2 válasz
utolsó: 2017. szept.
Gepida Alboin 300 CRS vs Csepel Rapid 3*
1 válasz
utolsó: 2013. júl.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Rapid 3* termékkel kapcsolatban: