Cube Attain GTC SL Disc országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.03.)
  • Listaár: 659.990 Ft

logo
41 bolt értékelés:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
A terméket FUTÁRRAL vagy a Bp., III., Pacsirtamező u. 16. szám alatti üzletünkben kaphatod meg!
Cube Attain GTC SL Disc, fekete-narancs
699.990 Ft -20%
559.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

OKdoki avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

A kisebb rázkodásokat szépen eltünteti a váz és a villa. A fék jól fog és finoman adagólható.

Hátrány

Engem egy idő után idegesített, hogy gurulva kattog a hátsó agy. Értem én, aki ilyen biciklit használ az majdnem mindég teker. Nekem nem jön be annyira. Nagyobb egyenetlenségeket azért erősen közvetíti. A féknek felső fogásban nagyobb az erőszükségletet, mint vártam és amit ideálisnak gondolnák.

Tapasztalat

A Mozgásvilág tesztnapon próbáltam a kerékpárt, alig húsz perc erejéig. A legfontosabb, hogy 179 cm magassággal és 80-81 cm belső lábhosszal az 56-os egy picit nagy. A kerékpár így sem volt kényelmetlen ezen rövidvidő alatt, csak felső fogásban jobban nyújtozkodnom kellett, mint amit ideálisnak gondolnék. Az átlépési magasság olyan alacsony, hogy még így is maradt némi mozgástér a felső cső felett, ha középre fogtam a biciklit. Tehát, az előző probléma könnyen orvosolható lenne egy 3 centivel rövidebb stucnival, csak a (valószínűleg) 10 centis stucniból nem vennék le annyit. Hasonló testmérettel az 53-as tűnik jó választásnak. A nagyon enyhén rücskös útfelületen finoman siklik a bicikli. Természetesen, a nagyobb döccenőkkel nem tud mit kezdeni, de ez némileg a 25-s gumi számlájára is írható. Egy 28-as biztosan befér. A nyereg erre a húsz percre tökéletes volt. Sehol nem nyomott furcsán, de ezt amúgy is a rajta töltött idő dönti el. Szűk kanyarban némileg ideges a kormányzás, de gondolom nekem nincs megfelelő technikai tudásom. Ennek ellenére, elég kicsi rádiuszon be lehet fordulni. Jó bicikli, mégsem ébredt fel az ellenállhatatlan vágy, hogy birtokoljak egy ilyet. Ez mondjuk semmit nem jelent, de kipróbáltam egy Merida cyclocross 6000-t is, ami úgy ahogy megfeleltethető lenne ennek a kategóriának és az pozitívabb, maradandóbb emléket hagyott bennem. Igaz, azzal dűlő úton, ösvényen mentem, és "sportosabban" hajtottam. Lehet, ha ezzel meg egyedül száguldoztam volna egy jóminőségű aszfalton, amire ki lett találva, akkor mélyebb nyomot hagy.

Frissítés 2017.09.23.: A 2017-es tesztnapon is kipróbáltam ugyanennek a biciklinek az ezévi változatát, csakhogy 53-as mertében. Ez így volt fair. Rögtön le is lövöm a poént, jobban tetszett! Számíthat a vázméret, de lehet, hogy egyszerűen most megvolt hozzá a "hangulatom". Kényelmes volt. Nagyon kényelmes. Rögtön utána (20 perc különbséggel), próbáltam egy Merida Silex 9000-et és egy kicsit később egy Rose Xeon CDX Cross-4400-at is. Mind karbon. Mindegyik nagyon kényelmes volt. Ez a Cube-nak nagy dicsőség 25-ös gumikkal, szemben a másik kettő szélesebb gumijait figyelembe véve. Igaz a Cube-val az aszfalton tekertem egy 20 percet míg a többivel azért erdei illetve sóder úton is. Az Attainnal kint a Kőérberki és Repülőtéri úton, a Kamaraerdő közelében, ami egyáltalán nem egy tükör aszfalt. Több fogást is kipróbáltam és nagyon jónak találtam a kormány hajlítását. Fújt a szél, így volt értelme a "teljesen" alsó fogásnak a kormányvégen. Nagyon kis helyen megfordultam. Igaz elégé le is lassítottam, így egy picit bizonytalan volt a nyomtartásom, bár egy percig sem éreztem, hogy ez már sok, mindjárt eldőlök. Nem volt egészen két és fél méter. Egész pontosan itt: https://goo.gl/maps/ZETaZqcE8zB2, úgy, hogy az úttest melletti vízelfolyót meg sem közelítettem. Mivel én nem vagyok egy gyakorlott országútis ez pozitívan meglep. Nem az, hogy jobb, mint egy cross/trekking, hanem hogy ennyivel. A fékkel ismét elégedett voltam. Precízen adagolható és kis-közepes erővel működtethető, aszfaltra 25-ös gumikkal ez szuper. Ha csak az átlagos utcai, bicikliúti egyenletességeket nézzük, minimum olyan kényelmesnek érződött, mint a cross biciklim teleszkóppal. Volt egy-két kátyú, azt kikerültem. Lehet szeretni, sőt! Ha a Cube készítene belőle egy gravel változatot 32-35 mm-es gumiméretig, nagyon fogós kérdést adna fel, hogy melyik olyan jellegű biciklit válasszam. Ha viszont egyszer három biciklit is tarthatnék otthon, akkor ez egyik egy országúti lenne és ez ott lenne a legesélyesebbek között.             

Csatolt képek
Cube Attain GTC SL Disc  2016 országúti
13 olvasó 69%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

GTC Monocoque Twin Mold Technology, Road Comfort Geometry


anyag:

Karbon


méretek:
  • 50 cm
  • 53 cm
  • 56 cm
  • 58 cm
  • 60 cm
  • 62 cm

 
színválaszték:

Fekete-karbon


villa (merevvilla):

CUBE CSL Race, Full Carbon, 1 1/8


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Ultegra,

FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T, 170mm (50/53cm), 172.5mm (56/58cm), 175mm (60/62cm)


fogaskoszorú:
Shimano 105,

CS-R7000, 11-32T


első váltó:
Shimano Ultegra,

FD-R8000-BM, 31.8mm


hátsó váltó:
Shimano Ultegra,

RD-R8000-DGS


 
fokozatok száma:

2x11


Kerék

külső gumi:

Conti Grand Sport Race SL, 28-622


 
komplett kerék:

Fulcrum Racing 66 DB


Irányítás

kormány:

CUBE Wing Race Bar


 
bandázs:

Cube Grip Control


kormányszár:

Cube Performance Pro, 31.8 mm


kormánycsapágy:

FSA I-t, felső Zero-Stack 1 1/8" (OD 44 mm), alsó integrált 1 1/4"


nyereg:

Natural Fit Nuance Race


nyeregcső:

CUBE Performance Post, 27.2mm


Fék

tárcsafék:
Shimano Ultegra,

BR-R8000


 
féktárcsa:

160 mm


 
fékváltó kar:
Shimano 105,

ST-R7020


tömeg:

8,5 kg


Cube logó

Cube márka bemutatás

A Cube egy német kerékpárgyár, mely bár országúti, gyermek, túra, és városi kerékpárokat is készít, főleg hegyikerékpárjairól vált ismerté. A céget 1993-ban alapította Marcus Pürner, az apja asztalosműhelyében, egy 50 m²-es területen. Mára a termelési terület 20.000 m²-re nőtt, és 33, főként európai országban kaphatóak a gyár kerékpárjai, de még mindig a németországi Waldershof-ban folyik a gyártás.

A cég hitvallása szerint közönséges kerékpárokat gyártani nem a Cube stílusa. A bringák tervezését az elhivatottság, és a versenysportban, valamint a tesztpilóták által szerzett tapasztalat motiválja. Törekszenek arra, hogy a felhasználási módnak és a felhasználói célcsoportnak leginkább megfelelő geometriát, alkatrészeket, és részletmegoldásokat alkalmazzák. A prototípusokat laborban és élesben egyaránt kemény próbatételnek vetik alá, mielőtt a boltokba kerülnének.

A Cube több versenycsapatot is támogat, többek közt Bike Junior Team-et. A csapatban részt vevő fiatalokat nem csak a versenyekre készítik fel, és viszik el őket, hanem minden evvel járó oktatásban is részesítik őket, kezdve a szponzorokkal való kommunikáción, a közösségi szerepléseken át a fotózásokon való viselkedésig. Ezen kívül nagy hangsúlyt fektetnek a doppingmentes sportszemlélet kialakítására, és az eszerint gondolkodó utánpótlás kinevelésére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Cube Attain GTC SL Disc termékkel kapcsolatban: