-jó geometria
-bírja a magyar utakat...
-Sram váltórendszer nekem teljesen jól működik
-esztétikailag szép a Focus Cayo Evo
-vékony támvilla szépen elnyeli a magyar utak rezgéseit
-könnyű
-nekem az Izalco (Focus csúcsmodell) kényelmesebb volt, de valószínű azért mert rövidebb annak a felső csöve, és mivel nem vagyok nagyon magas, az kényelmesebb volt nekem. első sorban ezt felfelé vettem észre, hogy valamivel jobb volt azzal menni.
Megint csak arról tudok csinlatkozni, amivel és ahogy nekem fel van szerelve a kerékpár. (Sram Force, Sram hajtómű, DT Swiss kerekek, FSA karbon kiegészítők, Fizik nyereg) Tavaly ugyan ezekkel ugyan így volt felszerelve az Izalco 1.0 nekem, de annak a geometriája az én testalkatomhoz valahogy kényelmesebb volt a rövidebb felsőcső miatt, de igazából pár hét alatt ehhez is hozzá szoktam és ugyan úgy halad. (100 mm-es stucni helyett most 90 mm van benne , így most ugyan úgy ülök rajta, mint a tavalyin) Talán az Izalcon érezhető, hogy egy igazi verseny gép, ez pedig más geometriával egy egyel alatta lévő modell, de attól még nem feltétlenül rosszabb és extrém könnyű! Mondjuk engem meglepett, hogy ez ennyire érezhető!
országút