A fék nem verseng a Genesios Razor tárcsafékeivel, bár a vékony gumikon eleve a tapadás se olyan, mint egy montinál.
A fogaskerék áttételek megfelelőek. A váltó megfelelően működik. A lánc kenésén kívül 4 hónap alatt máskarbantartást nem igényelt a Corsa 2.3. Leszámítva a defekteket, de ez nem a bringa hibája :)
(Üvegszilánk, felütéses defekt). A következő évre egy új garnitúra külső gumi csere van tervben.
A váz formája, színe, matricázása egy elegáns, komoly gépet tükröz, ami valójában így is van.
Az üléssel nekem nincs gondom, egy napos balaton körbetekerésnél azért már ez is kényelmetlen :)
A magyar utakat bírja ez a Genesis országúti, de ez nem a bringa tulajdonsága, hanem a köztudottan siralmas magyar utak minősége és sajnos még a balaton körüli kerékpár út is nagyon rossz :(
SPD pedállal vettem, mert cipőm már megvolt, (aki már próbálta, tudja milyen) ,de ha még nincs SPD cipőd, érdemes venni, mert igazán az adja meg a teljesítményt, hogy húzva is jól lehet tempózni :)
(a hátsó villára a lánc alatti részre, egy védő szívacsot még érdemes venni, hiába a védő matrica)
Nincs.
Egy olcsó, de nem gyenge minőségű kerékpár a Corsa 2.3. Miután más kerékpár boltokban 250.000-nél kezdődtek a "márkásabb" bringák, a Zalaegerszegi Intersportban meglátva az árát és a kinézetét, egyből megtetszett és meg is vettem :)
Aki nem akar montival országúton hajtani és nincs 2-300.000 ft-os országútira pénze, kezdésnek tökéletes választás ez a Genesis országúti. Az első országúti bringám és nem bántam meg a vételt.
Hosszabb túrákra is, megbizható bringa. A defekt és az útviszonyok már más kérdés :)