Merida Road 903 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2007.05.)
  • Listaár: 210.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

szilard101 avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

             Design szempontjabol,nagyon megtetszett es meg is vasaroltam.A bringat ujonnan vettem,a rendes ara az 230ezer volt,de mivel Magyar o. volt vasarolva es Erdelybe hoztak,igy a vamot ra visszafizettek es igy lett 170ezer ft.Nagyon meg vagyok elegedve vele,meg mindig ezt hasznalom,most mar 5 eve.Mivel vasarlasakor promok voltak,igy nem full Tiagras,hanem a fekek shimano 105 -el vannak szerelve.Ugyhogy meg jobban is jartam.Az evi  4ezer km nem sok de nem is keves,szoktam versenyekre is jarni Vele(a Dragammal).A Tiagraval szerelt valtok nagyon precizen mukodnek!A kerekek is nagyon jok,idaig az 5 ev alatt nem sokszor volt 8-as kiveves.A festes is nagyon jo es tobbretegu,nem mondana meg az ember hogy 5 eves bicikli.

Hátrány

    Amint a tobbi kollegak is emlitettek,az ulest cserelni kell,igaz en is csak most vettem ra magam,miutan jol elintezte az agyekom az eredeti,na de sebaj,ettol az evtol jon ra a SELLE ITALIA NT1 -es geles nyereg!Az eredeti Maxxis Xenith kulso gumik nagyon jok es kemenyek is a szaraz aszfalt es beton uton,de ha egy kis esos idoben maris csuszik mint a korcsolya a jegen!Negy evet hasznaltam,most egy nagyon jo Rubena Racing kevlaros kulso szettet vettem ra.

Tapasztalat

     Jo strapabiro bringa,nagyon cserelni nem szeretnem,de most mar megjelentek az uj teljes karbon bicajok amelyek verik sulyba,igaz arban is joval dragabbak,de sokat szamitanak,fokepp egy Ironman teljesitesekor. Minden evben teli idoszakban szetszedem es osszerakom,bezsirozom,kopo alkatreszek cserejet elvegzem pl:konuszcsere,generalis szervizelesre ugyanis szukseg van(biciklis uzlet es szervizben)segitkezem!

 

Erre ajánlom
Az ar kategoriaban mindenkepp megerte,akar hobby,akar kezdo vagy kozephalado szintu sportoloknak is ajanlanam.
Ennyiért vettem
170.000 Ft
Csatolt képek
Merida Road 903  2005 országúti
Szerinted hasznos?

torma99 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Az ára. Vadi újan 0-km-esen full tiagrát meridából(vagy még kevésbé neves gyártóktól) ennyiért sehol sem kapsz.
Hátrány
Eddig nincs,csak annyi hogy haza kellett hoznom vonattal...:)
Tapasztalat
Kedves emberektől vettem Devecserben, nagyon korrektek voltak. A bringán minden csavar rendesen meg volt húzva, minden a helyén. A hátsó féken kellett állítanom, de amúgy minden jónak tűnik rajta eddig. Pár kmet mentem vele, max a nyerget fogom cserélni mert fél óra után kényelmetlen volt, de egyelőre beértem egy állítással. Majd updatelek ha már lesz benne egy ezres.
Update: a gyárliag a láncra kenceficélt olajat az első eső lekoptatta, sebaj legalább megpucoltam és beolajoztam újra. A bowdenek, amint beálltak a használat során után kellett állítani a váltót, mivel a 9-es fogasra túlontúl magabiztosan váltott le. A nyerget cseréltem, mivel nem tudok ülni hagyományos nyergen, az anatómiai-lyukas nyergeket szeretem.
A kerékszett, bár féltem tőle, magyar utakra termett, eddig nincs vele gond, lánc az olajozáson kívül szintén jól teljesít. A fékváltókra nagyon kell vigyázni, mivel már sikerült egy karcot elhelyeznem a bal oldalin, de ez gondolom minden típusnál így van. Bár ez az első óutim, az alsócső kialakítása miatt(van benne egy kis vájatszerűség a madzagnak) hátsó érzékelős, vagy pedálfordulatmérős órát is nagyon egyszerű rá felszerelni. Defektem még nem volt, szóval az eredeti belsők is megfelelő teljesítményt nyújtanak.
 
Update:
Idáig idén is sikerült beletennem már egy ezrest a kerékpárba és még mindig nem volt komolyabb baja. A kormány jobb oldalán a bandázst lezáró kis műanyag vacak egyszer-kétszer meglazult,de semmi több.
Továbbra is nagyon elégedett vagyok vele, főleg az Alexrims Da16-os sokak által szidott kerekeket dícsérném meg mert, sárban, hepehupás földutakon, de nagyon-nagy 10-15cm mély és néhol fél méter hosszú (Szatta és Kerkafalva között, aki ismeri ismeri, aki nem nem) kátyúk sem tettek bele eddig még nyolcast, pedig szerelékekkel cipővel mindennel együtt vagyok kb 82-85 kg.
Erre ajánlom
Kezdő óutisoknak, azoknak akik kedvet kaptak, hogy aszfalton túrázzanak.
Ennyiért vettem
145000 local credit
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Göndör avatar
Göndör
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szép festés, remek színkombináció, viszonylag felmálházva is könnyű, (nyeregtáska: -tartalék belső 2db, gumiszerelőszár, gumiragasztókészlet,- 2db kulacstartó+kulacs, BBB pumpa). Könnyedén halkan suhan, nincsenek idegesítő zajai. Eddig megbízhatóan működött, rövid és hosszútávon is. Utón még nem hagyott cserben, (kivéve defekt, törött üveg!!! De ilyen esetre fel vagyok készülve.) Öt hónap alatt 6000Km tekertem vele, és kisebb kellemetlenségektől eltekintve, nagyon megbízhatóan, precízen teljesített.
Hátrány
Megvétel után minden csavar meghúzásának ellenőrzése! Pár db enyhén laza volt! Pár 100Km után a hajtómű erős tempónál (emelkedők izomból) nyikorgót, egy csepp olaj aztán megoldotta a problémát. Kormánycsapágy is hallatja nyúzáskór néha a hangját. A kerekek masszívak, de már kellett nyolcast kioperálni mindkét kerékből, hála a jó utjainknak! Érdekes Osztrák tekeréseim alkalmával nem volt ilyen gond!!! Hosszabb pihenő után-5napnál több-a hátsó váltó hangos lesz, rosszabb esetben összevissza vált, -hogy miért nem tudom.- De állítgatások ellenére 30-40Km után, ismét a szokott precíz váltást produkálja! Shimano lánc 2000Km után kuka gajra kinyúlt!!! Shram 971-es láncot használok most, 3600Km után éppen csak meg van nyúlva! Ennek ellenére jól összeállított gép. Kifogástalanul működik, persze fontos a megfelelő karbantartás, tisztítás!
Tapasztalat
Remek megbízható gép!
Erre ajánlom
Minden olyan kerekezést kedvelő és művelő emberkének, aki ennyi pénzért megbízható gépet szeretne. Hobbi tekerésre kissé drága, de aki szeret országútival tekeregni, annak több mint jó! Én a rendszeres testmozgás miatt tekerek, miután abbahagytam a focit, és felszedtem pár kilót. Csak jó esőmentes időben használom. Rosszabb időkre ott van a monti.
Ennyiért vettem
209 000 Ft
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Merida logó

Merida márka bemutatás

A Merida kerékpárokat gyártó céget 1972-ben alapította DH Ike Tseng, a vállalat jelenlegi elnöke. 1986 óta németországi központtal rendelkezik. Itt tervezik és tesztelik a vázakat, a gyártás pedig Tajvanon történik, így vázaik megbízhatóak, ugyanakkor elérhető árúak.

A Merida név 3 kínai karakter: a Me szépséget, a Ri kényelmet, profitot, a Da megérkezést jelent. A Merida jelentése: egy cég, ami segít téged abban, hogy odaérj, ahova tartasz!

1990-re már 15 ország piacán jelen van, és már AutoCad-et a használnak a váztervezésben. E téren a Merida a mai napig az elsők közt van, egy váz gyártásba kerülése előzetes szimulációkat is végeznek, majd az első példányokat versenyzők közreműködésével, és jeladók segítségével tesztelik.

A Merida világszintű sikeréhez nagyban hozzájárul a versenyzésben szerzett tapasztalat. Szponzoráltjaik közt van a Merida Multivan Team, mely 2011-ig 11 világbajnoki aranyérmet és számtalan más győzelmet zsebelt be. Az ő színeikben versenyez többek közt a norvég Gunn-Rita Dahle Flesja, az egyik legsikeresebb és legismertebb női kerékpárversenyző, és Merida nyergében nyert világbajnokságot José Hermida 2010-ben. Támogatja a több mint 70 fős Merida Maraton Team CST csapatot, és a Merida Hungarian Cycling Team-et.

2011-től a Lampre World Tour csapat Merida kerékpárokkal vesz rész a Tour de France-on és a többi kerékpárversenyen.

Vázaira 5 év garanciát vállal, élen jár a karbon-technológia alkalmazásában, illetve 2011-től scandium-alu ötvözetet is felhasznál a csúcskategóriás alu vázaihoz. 70 országban elérhető kínálatában található a legfiatalabbaknak szánt kerékpártól kezdve a városi, hobbi, férfi vagy női kerékpárokon át a versenyszintűig rengeteg komplett kerékpár és vázszett, akár a hegyek, az országúti vagy a bmx megszállottainak is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Merida Road 903 termékkel kapcsolatban: