Nem az első kerékpárom ez, és nem is az első karbonvázas kerékpárom, de mióta ezt hajtom, értettem csak meg igazán, hogy mit is jelent a MEREV VÁZ. 178 magas vagyok, 51,5-ös a vázam 110-es stucnival.Legtöbbet a képeken is látható Most Claw kerekekkel gurulok, ezekkel figyelni kell ha valamit hirtelen ki kell kerülni, de normál alacsony profilú kerekekkel jól fordul a paripa.Mászni a legjobb vele, elképesztően merev, mégis jól csillapít.A geometriája versenyzésre tervezett, minden csőformázás,minden bevágás/szűkítés azért van hogy jobban menjen és teszi is a dolgát! Nem is tudom elképzelni, hogy ennek a gyártónak a csúcsgépe (ennél eggyel feljebb a létrán)mivel tudhat többet, de valszeg én nem vagyok olyan profi, hogy ezt a különbséget észrevegyem. Mindenkinek ajánlom, beleértve a profi versenyzőket is. Nem lehet megunni ! :-)) Ma is belevertem 150km-t, 1500 m szinttel. Ez egy k.... Ferrari, ráadásul az enyém vörös!!!
A nyeregről lekopott az összes festék egy szezon alatt, de amúgy is kicsit zsibbadok rajta, lehet hogy majd ez megy róla. De ez annyira röhejesen kicsi dolog, hogy ideírni is kár volt! Nincs hátránya.
Versenyzésre,örömködésre mindenkinek, aki komolyan gondolja a kerékpározást. Tévhit az szerintem, hogy az ilyen gépek csak profiknak valók! A Porschékat sem versenyzők veszik! És hát ki ne szeretne egy jó Mercivel, vagy BMW-vel menni?