több mint egy éve
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2010,
több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
- CrankBrothers :)
- Csak akkor old ha én akarom, a lábamat még nem sikerült kitépni belőle
- Az agyagos (!) sár meg se kottyant neki, hírnevéhez méltó a sártűrése
- Ütéseket nem kapott nagyot, de amit beszívott simán tolerálta
- Baromi könnyű az SL, a csúcskategóriát a konkurenciáknál simán alázza.
- 4 oldalas belépés
- Fordítva is lehet belépni, azaz a előröl hátrafele húzva a lábat.
- Ha gáz van könnyű belőle kilépni oldalra
- Egyszerű felépítés, a pedált kb 2 x 5 perc alatt atomjaira szét lehet kapni
- Tengelymerevséggel nincs probléma
- Nem korrodál
- Felújító kitet lehet hozzá kapni.
- Szép és letisztult az Eggbeater
Hátrány
- Lehetne komolyabb a tömítésrendszere a tengely felől
- Emiatt gyakori karbanatartás igény
- Gyors elhasználódása a csapágyaknak főként a hajtókarfelöli siklócsapágyra érvényes ez, megint csak a tömítés okozta probléma miatt.
- A stopli valami hihetetlen ütemben kopik, jó esetben 1 évet kibír 1 pár
- Drága hozzá a premium stopli(7500 Ft), de nekem ez kell, az oldal irányú mozgatás miatt mert viszonyleg szűk Q faktorhoz vagyok szokva, a sima race stoplival lehetséges térdproblémák léphetnek föl, abból meg köszönöm, nem kérek.
- Újonnan drága
- Kopik a rugó színezése
Tapasztalat
Elég drága és drága fenntartani ezt a patentpedált. A stopli ára horror és még akkor a felújitó kit-é ugyanannyi, amire kb 2-3 évente szükség van.
Erre ajánlom
olyanoknak akiknek számít a profi sártűrőképesség és nem jelent gondot évente átlagosan 7és félezret rászánni a pedáljuk karbantartására
Ennyiért vettem
használtan 8000 + 5000 stopli(új)
Mért tömeg
235 g
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?