LOOK KéO Classic patentpedál

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 18.000 Ft

HASONLÓ patentpedál TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

zltnszb avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Tartós

Jó minőség

Állítható kilépő erősség

Hátrány

Belépő szintű kategória

Tapasztalat

Ár/érték arányban nagyon jó. Belépő szintű kategória. Nekem ez az első patentpedálom, sokkal jobb ezzel tekerni, nem terhelem annyira a térdemet. Shimano cipővel használom.

Erre ajánlom

Kezdő outisoknak jó választás lehet

Ennyiért vettem
16.000
Mért tömeg
270 g
Csatolt képek
LOOK KéO Classic  2014 patentpedál
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fules25 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kedvező ár (Külföldön olcsón beszerezhető)

Strapabíró

Könnyű kezelhetőség, 1-2 tekerés után már vakon megy a beszállás.

Nehezebb példány (igen ez előny is lehet) szóval "lekonyul a hátsója" így könnyebb belelépni, mint egy-két drágább és könnyebb modellbe (blade 1)

Hátrány

Sajnos nem tart örökké

A vidéki Magyarországon nem lehet hozzá eredeti stoplit kapni.

Tapasztalat

2008 tavaszán vettem, mint első patentpedálomat. Az azóta eltelt 6 szezon során több mint 12 ezer kilométert teljesített hibátlanul. A felülete tényleg kopik, ami esztétikailag zavaró lehet, de a használati értékéből ez nem von le semmit. A gyár szerintem ezzel akarja rávenni az embereket, hogy hamar cserélják újra.

Én befelé álló lábfejő vagyok alapból, bár csak minimálisan, így a patentbeállítás miatt picit kopott a tengely műanyag borítása is. Ez a sok-sok kilométer alatt kb 1 mm-re tehető.

Sokan azt mondják, hogy a 2 Max-ot érdemesebb megvásárolni, mert tartósabb. Bár nekem nincs de ezt és a Maxot egymás mellé téve azt kell, hogy mondjam, hogy láb és stoplibeállítás függő. Én nagyon nyüstölnél a Max fémrészének széleit, amit másoknál láttam, hogy fel tud kunkorodni, vagy le is tud törni. Így maradok továbbra is a Classicoknál.

A pedál tengelye az egyik oldalon nagyon minimálisan már elkezdett kotyogni kb. fél vagy negyed miliméternyit mozog. Még nem lenne zavaró, de megérett a cserére. Összességében úgy gondolom, hogy a pedál tengelye kb. egyszerre kopik el a felülettel, így nincs sok előnye a Maxnak, legalábbis nem annyi, mint amennyit a felár jelent. A rögzítőfelület még mindig tökéletes csak a stoplikat némileg előbb koptatja el. Nekem 4 garnitúrát evett meg az évek alatt, úgy, hogy az utolsó a pedállal együtt még kipróbálsára, illetve 1-2 ezer kilométerre odaadom egy ismerősömnek.

Sajnos Mo.-n nem egészséges a kerékpárpiac az óuti szektorban ,így mindenkinek azt ajánlom nézzen külföldön pedált. Szállíttással együtt most sikerült 11 ezerért megvennem az utód Classic 2-t. Ugyanez itthon 18-19 ezer.

Erre ajánlom

Kezdő patentpedálosoknak, illetve az országútis társadalom 80%-nak, akik 3-4 ezer kilométernél többet nem mennek évente.

Ennyiért vettem
15000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Macorult avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Könnyű.
  • Jól állítható rugó erő.
  • Jó dizájn.
  • Imbuszos tengely vég.
Hátrány
  • Hamar elkezd kotyogni a pedál tengelye.
  • Szegecselt rugó tengely rögzítés.
  • A stopli könnyen koptatja a taposó részét a pedálnak.
  • Könnyen karcolódik
  • A felirat hamar kopik.
Tapasztalat

Összességében tetszetős és könnyű pedál ez a Look Kéo, de ennek megvan az ára. Műanyag, könnyen sérül. Komolyabb kopásokat és karcokat szerzett a pedál a nálam eltöltött fél éve alatt (amúgy 2005-ös), mint a 20 éves Look Delta. Nem is beszélve a kotyogásról. A Delta még mindig szépen fut, a nálam eltöltött két szezonja után. A stopli egy komolyabb árkot vájt a Kéo taposó felületének szélére (szürke stoplim van). Ja és amit kiemeltem, a szegecselt rugó tengely... Egy komolyabb sprint során kioldott a kötés, itthon megnéztem hogy mi a helyzet. Hát ... sikerült elhagynom a szegecset, szóval kicsúszott a rugó tengelye. Most már csak taposható, mert a rugó kiugrott a helyéről és kiold a pedál. A műanyag persely meg annyira kitágult a fél oldali megterheléstől, hogy kézzel tudom mozgatni az egészet.... 

Erre ajánlom

Macskát dobálni.... Na nem ám. Nagyon kezdőknek, bár inkább vegyetek egy jó, használt Deltát. Az kicsit nehezebb de az tovább pedál lesz. Vissza is rakom.

Ennyiért vettem
8000
Mért tömeg
240 g
Csatolt képek
LOOK KéO Classic  2005 patentpedál
LOOK KéO Classic  2005 patentpedál
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Modern
  • mindenhol lehet hozzá stopli kapni
  • könnyű
  • szép
  • jó csapágyak
  • jó rugófeszesség , jó széles állítási tartománnyal
  • jó pedál-cipő kontaktus (jobb mint a look delta )
  • Jó fényezés , tartós ( elvan látva plusz réteggel a legigénybevettebb résznél) 
Hátrány

Szürke holtjátékos gyári stoplijával eleinte nyekergett .

Tapasztalat

Újonan dobozában vettem, adtak hozzá stoplit,csavarokat ahogy kell sőt még  matricát is :) Jól belukkol, nem lötyög benne a lábam, a stoplija  piszok jó, nagyon tartós és akkor enged ki a pedál amikor kell. Jól belehet lőni a rugóerősségét . Csak ajánlani tudom, a keo a leggyakoribb, a deltához már nincs rendes stopli, a tubbi pdál meg még egzotikumnak számít kis hazánkban . 

Jó a csapágyazása, a tengelye is jobb így hogy már nincs ott a 15.ös kulcs helye csak a tengelybe levé 8as inbusz amitől közelebb kerültem a hajtókarhoz 1-2 venticel .

Erre ajánlom

Amatőrebb versenyzésre , edzésre , mindenkinek aki már megízlelte a patentpedálok varázslatos előnyeit. 

Ennyiért vettem
15k
Mért tömeg
274 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lincolnppl avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Hihetetlen szép geometria.

Nagyon szép szín, és feliratok.

Jó csapágyak.

Nagyon könnyű, minössze 280g a pár.

Hátrány

Kopik, nyikorgó hang pedálozás közben. A stopli súrlódása végett.

Tapasztalat

Kéo rendszerű, nagyon szeretem. Edzeni jó, ha jobb kell, akkor mélyebben le kell nyúlni a pénztárcába. carbon max 2 már csúcskategória nem sokkal drágábban.

Erre ajánlom

Edzeni. Amatör versenyzésre.

2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
kompatibilitás:

Look


 
dokkolási oldalak száma:

1


 
tengely:

Cr-Mo acél


 
pedáltest anyaga:

kompozit


 
csapágyazás:

1 csúszócsapágy és 1 golyóscsapágy


 
színválaszték:
  • szürke
  • piros
  • fekete

 
tömeg (g/pár):

139/pedál


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű LOOK KéO Classic termékkel kapcsolatban: