Ritchey V3 Pro patentpedál

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 24.000 Ft

HASONLÓ patentpedál TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Kiki78 avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Könnyű be- ill. kilépés.Jó a sártűrése.
Hátrány
Picit kotyog amár az elejétől kezdve,de a mértéke nem változik
Tapasztalat
Lásd fenn......................................................................
Erre ajánlom
Bárkinek,aki XTR működést akar 10ezer forinttal olcsóbban,20g-al nagyobb tömeggel.
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pinyo avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Strapabíró: 3,5 év és 15000km van benne karbantartás nélkül!
Kilépési erő jól állítható, mindig kioldott, ha kellett.
Sártűrése normális, nem volt vele különösebb gondom még a szépemlékű 2006-os idényben sem.
A cipő kicsit kotyog rajta, de nincs összehasonlítási alapom, nem tudom, mennyire normális ez.

Hátrány

Semmi

Erre ajánlom
Akár versenyzésre is.
Ennyiért vettem
14990
Szerinted hasznos?

szélkakas avatar
szélkakas
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű be- és kilépés, kiváló tömítettség, minőségi kidolgozás.
Hátrány
Ahogy az előző hozzászóló írta, picit kotyog...amíg nem kattintod bele a cipődet. Utána már elképesztően kotyog, bár ennek mértéke valóban nem nő az évek során. Ha ennél jobban kotyogna, akkor azt már fityegésnek lehetne nevezni. Oka: a külső, nagy átmérőjű csapágy azért hal meg rögtön, mert belül, a stopli alatti részen nyoma sincs a beígért siklócsapágynak, ott legfeljebb zsír, vagy levegő csapágyról beszélhetünk. A wcs-nél dupla siklócsapágyról ír a katalógus, a pro-nál csak szimlát kapunk, illetve kapnánk, azonban ezt úgy oldották meg, hogy a wécés csapágy középső siklóhengerét egyszerűen elhagyták. Így nyilván nincs érintkező felület, csak akkor, ha megkottyan az egyébként örök életet ígérő ipari, a hajtókar mellett. Nagyon idegesítő, főleg a 24ezer forintos árért, amikor első útján úgy ropog és ide-oda izeg-mozog az ember talpa alatt, hogy legszívesebben mielőbb kukázná. Én még csapágyat is cseréltem benne, természetesen ez sem tartott egy percnél tovább, ráadásul 2ezerrel megdobta a ráfizetést. :(((
Tapasztalat
Most a Comp-pal járok... Ez az igazi, 7ezer Ft-ért.
Erre ajánlom
Tüntetőknek, kövek helyett dobálni.
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.