- könnyű (talán a legkönnyebb az SPD pedálok palettáján)
- eddig a leggyengébb rugóerőn használtam, egyszer sem oldott ki menet közben
- holtjátéka nem nagyobb 5 fok-nál (ránézésre)
- alaphelyzetben mindig beáll egy függőleges helyzetbe, ami megkönnyíti a belépést
- jól tart
- esztétikus
- pár használat után nem ismersz rá a sok karc miatt, a festék pillanatok alatt lejön róla (bár ettől még kiválóan működik)
- drága
UPDATE:
- kb. 1500 km-t tettem bele, és elkezdett kotyogni és kattogni. Azért ezt nem vártam ettől a pedáltól. Ezért megeszek egy két répát...
Országútira vettem ezt az SPD pedált (és cipőt), mert nem akartam pingvinként kacsázni az országúti cipőben, ha valahova gyalog kell mennem (vagy haza kell tolnom a defektes bringámat). Ez az első patent pedálom, de eddig meg vagyok vele elégedve. A stopli felszerelésekor figyelni kell, hogy jó szögben álljon, mert nekem a jobb lábam sokáig furán (hangtalanul) pattant be, és nehezen jött ki oldáskor. Utána jöttem rá, hogy kicsit fordítani kell a stoplin befele, és azóta jól működik.
Eddig egyszer dőltem el vele álló helyzetben, a jobb lábam így is kioldott.
A festék lekopásán túl negatív tapasztalatom nem volt, bár ahogy olvastam, ez nem egyedi eset az ilyen pedáloknál.
Ha lesz még valami, frissítem a véleményt.
UPDATE
Napi szinten használom a bringát, és egyszer elkezdett kattogni. A hajtóműre gyanakodtam, valamint az előző tulajra, de nem az volt. 1500 km után minimálisan, de érezhetően elkezdett kotyogni a pedál tengelye, ami elviselhetetlen kattogó hangot produkált, minden egyes tekeréskor. Azért ez elég szégyen ennyi pénzért, úgy hogy nem estem vele, valamint semmi rendkívüli nem történt vele. Jó hír, hogy egy olajozás orvosolta a problémát (pontosabban a kattogást), de hogy ez mennyire lesz tartós azt nem tudom...
országúti, verseny, munkábajárás
UPDATE (ezek után annyira már nem ajánlom)