- masszív, strapabíró, a keret fém
- terepen, ha nincs idő belépni (akár emelkedő, akár lejtő) a keret stabilan megtart, nem úgy mint az 540-es, amiről a cipő lecsúszik.
- rugóerősség állítható (tökéletes)
- elsődlegesen a súlya
- másodlagosan az 540-eshez viszonyítva jóval érzékenyebb a sárra, és hajlamosabb eltömődni, egy idő után csak taposópedálként funkcionál. Tisztítás (fadarab) pedál + stopli, ujra ok.
- harmadlagosan az ára
Én korábban 540-est használtam, de ez jobb a lejtőkön, s utólag derült, ki, hogy a meredek emelkedőn, a felszállást is megkönyíti, mert ha nem találok azonnal bele akkor se csúszik le a cipőtalp róla.
DH, FR, AM, Enduro. Terepre ahol nemcsak a rögzitettség kell, hanem néha szabadság is...