- Én már nagyon régen olyan bicajokkal rohangálok,amiken ilyen műanyag pedál van,ennek ellenére én viszonylag tartósnak mondanám. Egy idő után tönkre megy (ezt majd lentebb kifejtem jobban) de ha nincs nagyon megterhelve,csak a környéken elbicajozgatsz akkor bírja.
-Nekem még úgy nem tört szét,hogy teljesen darabokra,voltak ugyan repedések,deformálódások rajta,de egyben maradt.
-prizma is helyén marad,nem nagyon esett ki nekem
-egy-két padka súrolást is kibírt
6-8 évig gyűrtem ,csak mostanába lesz lecserélve alupedálra.
-valamennyi tengellyel kompatibilis,csapágyokat nem kell gyakran zsírozni,forgása megfelelő.
Nem túl megerőltető használat során ,mint már előbb írtam,nem megy tönkre de viszont ha már komolyabban előveszed,kicsit jobban megtaposod (egy emelkedőn mondjuk,vagy eljárkálsz túrákra) ,akkor egy idő után kikotyósodik és akárhogy beállítod a kónuszt lógni fog és előbb-utobb leszakad a tengelyről.
- Az ,hogy mennyire csúszik befolyásolja a cipő is. Van olyan edző cipőm ,ami egyáltalán vizesen sem csúszkál rajta,de van egy másik,ami még szárazon is lecsúszik róla,akár egy rosszabb váltásnál is,vagy ha kiállok a nyeregből mikor nincs már pedálfordulat és nem akarok visszaváltani.
A hozzá tartozó tengyelyt elég nehéz kitekerni a hajtókarból,komoly erőfeszítést igényel.Többnyire 15"-ös kulccsal meg lehetne oldani,de az esetek többségében satu is kell hozzá.
A régi bicajon volt olyan,hogy már nagyon szét volt (sok év után) taposva és egyszer csak leszakadt a tengelyről,és majdnem beleállt a tengely kiálló része a lábamba. A mostani is már csereérett,mert lóg,kotyog.
kizárólag hobbira vagy áruházi tömegszarokra.