Igazán jól fogják a cipőt a szegecsek. Nem gondolnám hogy valaha is el fognak kopni mivel nem aluból vannak. Nem lazulnak, idáig egyet sem hagytam el. Nyakig sárban még nem próbáltam, de áztunk már meg, volt latyakban, homokban meg minden, eddig semmi gond nincs vele. Gyárilag szoros volt a kónusz, lazítani kellett rajta és ha már szétszedtem újra is zsíroztam valamennyire. Idáig nem kopott a festés, kisebb felfényesedett ütődések lettek a szélén a letámasztások miatt. Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele. Egy alu keretes pedálról váltottam erre a platformra és igazán megérte!
-Nem tudom hátrány-e vagy természetes jelenség de az egyik oldal leheletnyit meglazult ahogy egyre többet használtam. Talán jobban rá kéne húznom az anyát a kónuszra.
Lelazulás Update (2017.02.22):
-Valószínűleg én voltam a béna, a lazulás után később beállítottam újra és azóta rendben van. // Megjegyzés: fontos hogy a kónusz-alátét-kontraanya közé lehetőség szerint ne jusson semmiféle kenőanyag, így sokkal kevesebb eséllyel fognak lelazulni egymásról.
-Nehéz! Több mint fél kiló egy pár!
-Helyenként lekopik a fekete festés (annyira nem zavar, de biztos van akit felkészületlenül érhet :) )
Prizmát nem kaptam hozzá ezért az előző pedálomról pótoltam hozzá.
Utána néztem és arra jöttem rá hogy ez a pedál ugyanaz mint a BBB-BPD 32 Mountanhigh, és mindkettőt eredetileg a VP gyártja, de a Spyral a legtöbb helyen olcsóbb. Egész pontosan a VP-559-ről van szó. Ha valaki VP-t vesz valahonnan(leginkább külföldről lehet beszerezni), ugyanezt kapja!
Update (2016.05.03.):
Legutóbb egy igen poros tekerés után recsegni kezdett az egyik oldalon. Szétszedtem mindkettőt és most már bőségesen bezsíroztam, olyannyira hogy amikor egyik oldalt a porvédő kupakot bepattintottam, a másik oldalon a tengely végénél szépen kibuggyant a zsír. Azt hiszem így sokáig bírni fogja. A pornak így már nem sok esélye van bejutni a hajtókar felől, de megelőzésként itt a recept: porvédő kupak leszed, bőségesen (szinte púposra )bezsírozod a nyílást, porvédő vissza, másik oldalon zsír kibuggyan (ez magával tolja a hajtókar felől bejuthatott port), örül. :) Az sem baj ha picit a tengely zsíros marad, az is felfogja a port.
Update (2017.02.22.):
Egy alkalommal újazsírozás után túlhúztam a kontraanyát és megforgott a menetben. Szentül hittem hogy a pedáltengely menete elrágódott, bosszakodtam is egy sort, kuka a pedálom, pedig drága volt meg minden. Azonban később egy szétszerelés során kiderült hogy a kontraanya puhább anyagból van mint a pedáltengely, és csak az anya menete nyalódott el, a tengely ép. Szóval kukáztam a háztartásból egy gagyi pedált, és annak a kontraanyáját tekertem be az elnyalódott helyett. Örültem hogy a ~6000 Ft-os pedálom még mindig rendben van :)
Annyira jól fogja a cipőt hogy túlemelt manuáloknál előfordult hogy kaptam volna le a lábam a pedálról és nem jött le róla hanem rajta maradt mint valami spd cucc :) Még szerencse hogy végül nem hátrabillentem az egyensúlyvesztés okán az egész hóbelebanccal hanem előre. :)
XC-re használom, de gondolom a rendeltetéséből adódóan bírná a keményebb kiképzést. :)