Klipsz vagy lábkosár használata mellett rendkívül jól tudja tartani a lábat, stabilan tart 50-60km után is, szinte bármilyen zárt cipővel kényelmes.
Gyári pedálom volt, hajtómű csere miatt, váltam meg tőle, bajom sosem volt vele, pedig több mint 3000km-en keresztül használtam!
Festése kényes, borulás is meglátszik rajta, de ez ugye egy alu-pedál, ezt azért ne felejtsük el.
A pedálokra gyárilag "patentolva" van egy-egy fényvisszaverő, nekem egy a pedálon, egy pedig a műanyagklipszbe becsúsztatva volt, ezeket könnyű elhagyni, de egy kábelrögzítő, jó helyen megfogatva, ott fogja tartani "őket", legalábbis amit a pedálra pattintottak, azt biztosan.. Én egyiket sem hagytam el, de kezdettől fogva gyorskötözővel használtam.
Két kisebb borulás leszedte a pedálvégekről a festést, más baj nem volt vele, városi használatra tökéletes, de túrákra, erdőbe és minimálisan, nehezebb terepen is jó, és használata kényelmes.
Városi használatra igazán ideális, de komolyabb túrákra is bátran el lehet vele merészkedni mert kényelmes, országúton is stabil és könnyű vele a tekerés, kisebb erdei kirándulásokon is kényelmes, nekem 80km-után sem fájt a lábam miatta, egy huzamban ennyi volt a legtöbb amit mentem vele..
Gyári bringákon gyakran előfordul, főleg négyszögtengelyes-hajtóműn látni leggyakrabban, komolyabb hajtóműre viszont, már spd-kerül ez történt nagyjából nálam is.. :-)