KMX Viper rekumbens

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2008.10.)
  • Listaár: 400.000 Ft

HASONLÓ rekumbens TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

eilerkiss avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Alacsony, stabil, kényelmes. Tetszik, ahogy mozog-irányíthatóság.

Hátrány

Angol-colos, mertikus csavarok vegyesen, alkatrész?

Alacsony, széles - nem mindenütt lehet vele elmenni.

Gyári sárvédő, vicc.

Lámpa, óra elhelyezési lehetőség.

Súly: 20 kg üresen.

Tapasztalat

A kenda gumik cseréje Big Apple-ra után csendes és szépen fut, bár terepre alkalmatlan, a gumik kapaszkodó képessége és a váz alacsonysága miatt. Igy én inkább csak betonon túrázok vele.

Figyelni kell a szélességére, szállításban is gondot jelentet.

 

Első "kör"

10 hónap, 4000km körüli táv, Balaton körbe többször is,( egyénileg és X. Balaton kör), zalai dombság, mezőség, budai hegyek, Börzsöny, Pilis, Budapest rendszeres munkába járás.

 

Az első 2 hétben elgörbült a boom-cserélte a gyár( de ilyet még nem láttak, anyaghibára gyanakodtak), 1 hét alatt megjött a cseredarab, szerviz cserélte. Az ülés alatti terelő görgő nem jó pozícióban van, a lánc hozzá ér a kerékhez-vázhoz, szerviz megpróbálta orvosolni a problémát a távtartók átcsoportosításával.

 

1200km az ülés alatti terelő görgőt megette a lánc, a boltban cserélték egy  strapabíróbbra.

 

Kb 2000km,  40km/h tempónál egy aszfalt hibán/bukkanón/  elszálltam, megrogyott a kerék tartó konzol. Egyéb (forgalmazói) okokból egy hónapig vártam az alkatrészre.

2500km dobálja hátul a fokozatokat, az első terelőből időnként kijár a lánc

megnyúlt  a lánc jelentősen, kazetta és lánc csere( felfigyeltünk az ülés alatti terelő görgő konzolja ferdeségére vissza igazít, valamint az első terelő rossz pozíciójára, de az javíthatatlan)

 

3200km ülés alatti terelő görgő konzolja kihajlott a vázból némi vázdarabbal együtt,/ a gyár még nem látott ilyet( én sem), szerintük ütöttem a tartót oldalról????  ( szerintem nem, ritkán jártam vele földúton is, 90% felett aszfalton közlekedtem.) Ha megrendelem a vázat ilyet csak fél év múlva  ígérnek / no comment -

Kilakatoltattam a vázat, a terelő görgő tartó konzolját is át alakíttatom.

11 hónap

Az utólag cserélt keréktartókból az egyiken eltört a tengelyt tartó  hegesztés- csak a csavar tartja még a helyén a kereket......A másik oldalon is repedt.

Alig egy éves a széria.

 

A gép még mindig tetszene-tetszik, csak így nem éri meg az árát, hiszen, ha berendelném az új vázat, akkor is kezdésnek meg kellene erősíteni, ott ahol eddig gyengének mutatkozott, illetve konstrukciós hibája van, a sárvédő és lámpa tartó megoldás is házimunka kell hogy legyen.

 

2010. 

Tuning: A hátsó agyat lecseréltem egy Sram dualdrive-ra.Mivel nem forgalmaznak (alkatrészként) tárcsafékeset, ezért első körben(2009) hátsófék nélkülivé vált  a gép. De mostanra( egy gépátépítés miatt), sikerült elcserélnem egy tárcsafékes kivitelre.

A gyár is ad már komolyabb sárvédőket. De figyelni kell a gyári szerelésűnél ballonosabb(2.0) gumik nem férnek el.

 

 

Végjáték:

Ennyi! Megadta magát a váz!

Egy satu fékes vészmegállásnál lekoppant a boom, és volt utána még pár igen kemény 20% és feletti emelkedő izomból megmászva.

Jelenség: elkezdett mintha mocorogni erőből tekerésnél a boom.

Ok: eltört a hegesztés az első váznyúlvány csatlakozásánál alul, és lehajlott a váz darab.

Következmény: Elérheti a cipőm sarka a talajt sík úton is.

Lejjebb került a hajtómű, és mozog terhelés alatt.

 

Végkifejlet: Már nem kívánok pénzt ölni bele,hogy ezt az újabb hibát is kijavíttassam, hogy újra hegesztessem a vázat.

Az alkatrészek átvándorolnak, egy másik vázba, ami nem KMX.

 

Szép volt, akkor és arra amire muszáj volt, a keretek adta lehetőség szerint jó is volt. De vége van.

Erre ajánlom

Én túrázok aszfalton főleg, bejárok vele.

Ennyiért vettem
350000
Csatolt képek
KMX Viper  2008 rekumbens
53 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KMX Viper termékkel kapcsolatban: