-Könnyű,
-könnyű felszerelni, beállítani,
-jól néz ki a bringán (szerintem),
-több méretű/vastagságú villára felszerelhető,
-a hátsó jól véd a sárfelverődéstől,
-28as gumit is jól takarja(hátul),
-Elsőre kötelező a laffantyú,
-szar úton hangosan zörög,
-kíváncsi leszek a rögzítőgumik tartósságára(!),
-sok szutykot szór a kormánycsapira (alulról),
-drága
Sárvédőszem nélküli vázakra jó választás lehet, bár van nála olcsóbb is. Egész kis pofás sárvédő ez, könnyű és könnyű felszerelni is (szerszám nélkül!). Beállításához egy 10es kulcs kell és más semmi; nem vett 10percnél több időt igénybe, mire szépen belőttem... Több méretű/vastagságú villára is szerelhető, elég hosszú rögzítőgumikat adtak hozzá. A villával érintkező műanyag- és gumibak jól tartja a sárvédőt, és nem is hagy nyomot a vázon/villán. A sárvédőt tartó fémpálcák elég rugalmasak, jól tolerálják az utak hibáit (bár ezért akad hangja is). Szerintem elég jól áll a bringán, de ez szubjektív... A hátsó sárvédő alá befér a 28as gumi is (ami kell ezekre a frankó utakra), jól védi a "Rájdert a ganyétól"... viszont a váz kap belőle rendesen, van mit takarítani... Az első sárvédő sajnos elég rövidre sikerült, fel veri a csukára(strapra) a sarat, szutykot. Viszont ha lejjebb teszem, akkor meg a villára/vázra/kormánycsapira szórja a ganét = kell a laffantyú(!). Ami még ellene szól, hogy elég drága; több, mint 7000-ért vesztegetik (bár én a vaterán viszonteladótól 6100Ft-ért vettem postával együtt).
Országuti, SS/Fixi bringákra, és minden sárvédőszem nélküli bringára (max 28as külsőre)