- A legnagyobb előnye az ára, még az inggombok is drágábbak
- A fém tartófüleket nagyon könnyű felszerelni, a sárvédőket csak rá kell csúsztatni
- A tartófüleken még elég vastag a cink réteg így nem rozsdásodik
- Nálam nem zörgött és nem remegett
- Levehető, de ha sokszor szedik le a felfogatás tágulhat, így meg könyen leeshet (az első)
- Kritikán aluli a minősége, már új korában is tekeredett volt
- A hátsó sárvédő bepattintós része belevert az első váltó bowdenjébe, így kicsit meg kellett faragni
- A tartófüleket "adaptálni" kellett a vázhoz. Célszerszámok: satu, vagy kalapács+üllő
- Egy funkcionális elemnél a szépség nem számít, de ez bűnronda.
- A toldat nélkül nem teljes a védelem, közepes tempó felett néha összekente a hátam.
Olcsó hús + híg lé... Kaptam grátiszban a bringa mellé, így egy rossz szavam sem lehet. Ahhoz képest, hogy 21 éves a sárvédő, még rendesen teszi a dolgát és egyszer sem hagytam el, pedig jártam már pár érdekes helyen... :)
Az első fém sárvédő felső rögzítő/lámparögzítő/első prizmarögzítő pontra elég könnyű felszrelni a tartókonzolját. Viszont, az első hajlamos lemászni a konzolról. Eleinte rendszeresen fel kellett tolnom, de sosem esett le.
A hátsó konzolt is könnyű felszerelni, de a hátsó sárvédő alsó bepattintós része belevert az első váltóm bowdenjébe. Ezért egy apró vájatot kellett belefaragni, (a sárvédőbe) hogy használható legyen a váltó.
Közös rossz tulajdonság, hogy mindegyik konzolt "adaptálni" kellett a vázhoz. Mivel elég vastag a lemez így kézzel, ha nem vagy Termi Nándor esélytelen. Satu vagy kalapács+üllő segítségével megoldható.
Szum:
A semminél jobb, de ha lehet vegyél normálisabbat. (ezen kívül, gyakorlatilag mindegyik az)
A borzmintás hát elkerülésére. Vagyis alapszintű sár- és vízfelverődés ellen.