Olcsó
A rögzítése elvileg egyszerű, de nehéz jól testre szabni, és egy idő után kilazul.
A rögzítés alapvetően abból áll, hogy egy L alakú fémlemezt kell a vázra csavarozni, ez megy bele egy sínbe a sárvédőn. A baj az, hogy a lemez egy idő után meglazul a sínben, és hiába készült vastag, merev műanyagból a sárvédő, bukkanóknál mozog az egész. Ez főként az első sárvédőre igaz, aminek ez az egyetlen rögzítése.
A hátsó sárvédő két ponton van rögzítve, felül ugyanilyen lemezzel, alul pedig egy egyszerű gumibilinccsel. A két rögzítési pont ellenére nekem ki szokott csúszni a lemez a sínből, ekkor súrlódni kezd a keréken. Ez nagyrészt emiatt a kilazulás miatt van így, és mert a sínbe csak egy-két kattanásig tudom betolni a lemezt (a sínen recék vannak), ugyanis a külsőm elég széles, és máskülönben a sárvédő szűk pontjánál szorul.
Az egyetlen beállításnál, ahol nem szorul a kerék, a hátsó sárvédő nem ér el a hátsó kerék mögé, így max. 20 km/h-ig véd a felverődő víz/sár ellen.
Vékonyabb kerékhez jó lehet, mert akkor szerintem elég jól be lehet állítani. De akkor is igényel némi barkácsolást, ha a lötyögést ki akarja küszöbölni az ember (lyuk fúrása a sárvédőre, gyorskötöző, stb.).