Előszörre optikai tuningnak tűnik egy montin, de egy rendes felhőszakadásocskában megmutatta, hogy nem csak a neve "sárvédő". Az élőszövetet valóban megvédte, a fémvázat kevésbé.
A hátsó rögzítése tökéletes, csavarokkal fixre beállítható. Bár ha közel van a kerékhez egy rázós dh-n rondán csattog.
Az első a rögzítő talpból egyszerűen kihúzható, szállításnál előny.
Jól néz ki.
A villanyakba alulról becsavarozható rögzítőpapucs kilazulhat, ekkor a legrosszabbkor esik ki az egész első-védő. Nekem spec. egy rendes erdei úton 5 km-t kellett visszataposnom az elveszett kedvencemért (csak nem hagyom ott). Lehet, hogy kétoldalúragasztó-smirgli kombóval orvosolom?
Mindennapos városira nem ajánlanám - lásd a fémváz bejegyzést - arra a teljes kereket körbevevő cuccok valók. Terepre, ha csak nem akarsz agyag-gólem lenni teljesen jó, a 2.8-3"-ra hízott kerekek nem fogják elérni.
Nekem az eladott gépemen és a mostanin is ez van, elégedett vagyok vele, ezért is mentem vissza érte
rárvédésre