-Hosszú, ezáltal jól véd,
-matt fekete,
-jó anyagokból készült (UV és időjárás álló sárvédő és rozsdamentes pálcák),
-laffantyú szerű hosszabbítás, ami szerintem jól is néz ki,
-ASR rendszer (magától törés nélkül szétjön, ha valami beszorul a sárvédő és a gumi közzé),
-rengeteg alkatrésszel adják (plusz is van bőven),
-könnyen fel/leszerelhető,
-több kerék szélességhez lehet választani (nem csak azt a kettőt, ami jelenleg a specifikációban szerepel).
-ASR rendszernek köszönhetően (és mert nagyon hosszú) könnyen kiugrik a pálca a műanyag rögzítőből, és ekkor idegesítően zörög. Igaz nem esik szét teljesen, de már nagyobb úthibára így reagál, vagy ha 1kézzel fogom, és úgy megyek rá valamire (ekkor elég egy kisebb valami is) akkor is kicsúszik a pálca a helyéről. Ez csak az első sárvédő alsó rögzítésére igaz (lehet a hossza miatt rezonál be ennyire, hogy szétugrik?), és könnyen sec-perc alatt vissza lehet rakni... ezért kapott csak 4est a teljesítményére.
-Talán még az ára; 8900Ft-ért vettem.
Annyit még mondanék róla jó tanácsként, hogy érdemes kis ragasztószalaggal betekerni a pálca végét, és ezáltal bele szorítani a műanyagba, mert így nem jár ki könnyen, és így nem hagyjuk el az alkatrészeket...
Túra és városi gépekre